Aviseringar
Rensa alla

Present till sin flickvän (Behöver tips!)


Ämnesstartare

Jo men asså hon är inte ledig o så, och hon har plugg så det går nog inte 🙁 , men något annat! 🙂 ,

och jo jag känner henne väl omöjligt många gånger bättre än er, men jag ville få tips !


   
SvaraCitera

köp något som du vet inte finns i ditt hemland så att det inte visar sig att hon redan har den grejen, något som är out of reach? [smile]

har du någon budget eller liknade, på hur mycket presenten får kosta som max? lättare att hitta någonting då för annars kan du i princip köpa vad som helst till henne, som en 50" 3D plasma.

Något du inte ska ge henne är en parfym, deodorant eller liknande. Hon kan misstolka det väldigt lätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cassaaandra00:

Något du inte ska ge henne är en parfym, deodorant eller liknande. Hon kan misstolka det väldigt lätt.

Men va haha? Hur då menar du?


   
SvaraCitera

Tornapart:

Nej det funkar inte! Ju sexigare underkläder, desto obekvämare är dom! Det säger i alla fall min tjej, som aldrig använder sina [sad]

Tyvärr ofta sant, eller så är hon rädd att slita på dem, men det kanske bara är en ursäkt..

cassaaandra00:

Något du inte ska ge henne är en parfym, deodorant eller liknande. Hon kan misstolka det väldigt lätt.

Älskar att få parfymer, det är verkligen ingen dålig gåva. Har alltid köpt parfym i present och det är jättesexigt när man vid speciella tillfällen fått känna att de har just den[cute] Menar inte att de bara haft den för min skull, använt den dagligen och så, de har tyckt om doften själv också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Men va haha? Hur då menar du?

Hon försökte vara rolig.
"då kanske hon tror att du tycker att hon luktar äckligt"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

o N d:

Hon försökte vara rolig.
"då kanske hon tror att du tycker att hon luktar äckligt"

Hon försökte inte vara rolig, hon var seriös [crazy] däremot så var din tolkning korrekt. Om en tjej tar det som en pik att en kille ger henne en parfym är man total fjollig rakt igenom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

fjollig rakt igenom.

hell yes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cassaaandra00:

har du någon budget eller liknade, på hur mycket presenten får kosta som max? lättare att hitta någonting då för annars kan du i princip köpa vad som helst till henne, som en 50" 3D plasma.

150 - 200 kr? Jag ligger själv lågt med pengar. Det var ens tur att jag lyckades få till biljetterna:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

o N d: Hon försökte vara rolig.
"då kanske hon tror att du tycker att hon luktar äckligt"

haha nedå så skulle nog inte min flickvän tycka efter som jag har sagt till henne att jag älskar hennes doft osv (nja ni förstår kärleks texter osv;) )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Älskar att få parfymer, det är verkligen ingen dålig gåva.

Klart att det är. Om det är en parfym som luktar illa. Alla har inte samma smak.


   
SvaraCitera

isola:

Klart att det är. Om det är en parfym som luktar illa. Alla har inte samma smak.

Du kan lika gärna få trosor du tycker är fula. Om killen vet vad du tycker om en viss doft som du kanske inte redan har men vill ha så köper han troligen den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Du kan lika gärna få trosor du tycker är fula. Om killen vet vad du tycker om en viss doft som du kanske inte redan har men vill ha så köper han troligen den?

Ja, men då krävs det ju att han vet om att jag vill ha just den.


   
SvaraCitera

o N d:

Hon försökte vara rolig.

Jag försökte inte vara rolig, hade jag försökt vara rolig så hade jag varit rolig.

Lounge fact:

Hur då menar du?

Jag menar, hur hade du reagerat ifall du fick en deodorant av din pojkvän?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en natt med kebu12[wink]


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Nile City på DVD!

[bigsmile]


   
SvaraCitera