Aviseringar
Rensa alla

presentation


Ämnesstartare

skulle vilja presentera mig här. gjorde ingen sån här tråd när jag blev medlem men är aldrig för sent

jag heter patrick bateman här på um. tog namnet dels för att jag heter patrick på riktigt och för att patrick bateman är en av de coolaste karaktärerna nånsin.

de tre viktigaste sakerna i mitt liv är fotboll, (real madrid( musik (eminem) och filmer.

anledningen till varför jag blev medlem här minns jag inte. minns inte heller hur jag hittade sidane. jag hade antagligen tråkigt en dag och råkade hitta den

nu vet ni lite om mig, vill ni veta nåt mer så känn er frai att fråga mig vad som helst för jag kan svara på det mesta

tack och hej och glöm inte att hälsa mig välkommen

peace


   
Citera

cool story bro


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

styckeindelning.. you are taking to a whole new level


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heter Rebulls, lyssnar på kartellen, bor i orten och är allmänt gangsta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

cool story bro

[cool][cool][cool]

Kakaoxo:

styckeindelning.. you are taking to a whole new level

fin mening

Redbulls:

Heter Rebulls, lyssnar på kartellen, bor i orten och är allmänt gangsta

gillar du redbull?

jag är också gangsta [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej jag heter aristoteles och jag är ett pervo.[sad]


   
SvaraCitera

Gangsters är riktigt ineffektiva, jag förstår inte vad målet är med att förstöra för samhället utan att ens försöka hitta på en bättre ide av hur vi ska bygga det, gangsters vill att vi ska bo i grottor och käka mossa, det är vad ni vill...

BTW välkommen, kanske lite för sent men välkommen 🙂
trevligt att råkas, vilka filmer gillar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

hej jag heter aristoteles och jag är ett pervo.

stackars dig [sad]

JoElite:

Gangsters är riktigt ineffektiva, jag förstår inte vad målet är med att förstöra för samhället utan att ens försöka hitta på en bättre ide av hur vi ska bygga det, gangsters vill att vi ska bo i grottor och käka mossa, det är vad ni vill...

gangerts vill inte förstöra

JoElite:

BTW välkommen, kanske lite för sent men välkommen 🙂
trevligt att råkas, vilka filmer gillar du?

haha tack [smile]

detsamma. jag gillar väl allt, beror på humöret och vad jag känner för att se. kan väl säga att nåra av mina absoluta favoritfilmer är "american psycho, the big lebowski, se7en, lord of the rings triologin, the dark knight, inception, pulp fiction, inglourius basterds, t2 och predators

finns fler men de kom jag att tänka på nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

Gangsters är riktigt ineffektiva, jag förstår inte vad målet är med att förstöra för

wo.. gå ut ur bondebyn och träffa lite folk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

stackars dig [sad]

Nä, postis gillart[blush]


   
SvaraCitera

fan vilken ointressant snubbe du verkar vara.......


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

wo.. gå ut ur bondebyn och träffa lite folk

Helt ärligt talat så bor jag en stad typ, minns när jah var bonde dock då jag inte hade kunnat motbevisa ditt påstående att jag bor i bondebyn 😛

Var fett nice att ha grisar alltså 🙁 saknar dom som fan,

honolu:

fan vilken ointressant snubbe du verkar vara.......

Faktiskt inte hans fel:)
han har växt upp i en miljö som har format hans intressen, du ser tex aldrig/sällan folk som är kassa på att spela fotboll och aldrig gör framsteg som gillar den sporten, samma med matte, samma med allt.
Om man däremot måste vara bra på fotboll för att bli gillad av folk så väljer man emellan att bli mobbad eller att kämpa även om man knappt blir bättre.

Vi hade alla haft exakt samma personlighet som han om vi hade haft samma uppväxt som han, även tjejer, även om tjejer förmodligen hade fått en lite annorlunda uppväxt, ni blir mer lärda att över konsumera än oss boys 😛
ni köper värdelöst skit som någonting magiskt kallat "Mode" tvingat er att gilla, helt sinnes sjukt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

Gangsters är riktigt ineffektiva, jag förstår inte vad målet är med att förstöra för samhället utan att ens försöka hitta på en bättre ide av hur vi ska bygga det, gangsters vill att vi ska bo i grottor och käka mossa, det är vad ni vill...

Snälla sluta försöka leka smart ass i varenda jävla inlägg.

Tack på förhand// En frustrerad järnman


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Snälla sluta försöka leka smart ass i varenda jävla inlägg.

tack jag älskar dig


   
SvaraCitera