Aviseringar
Rensa alla

presentation


Ämnesstartare

Kakaoxo:

tack jag älskar dig

Jag funderar även på att be Patrick Bateman och The Saviour att sluta kalla varrandra för bröder och suga varrandras e-penisar. Dessvärre lär det resultera i en varning så jag gör inte det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Jag funderar även på att be Patrick Bateman och The Saviour att sluta kalla varrandra för bröder och suga varrandras e-penisar.

hahah

Dan_the_ironman:

Dessvärre lär det resultera i en varning så jag gör inte det.

fin taktik. ska också börja med det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

t förstöra

gansgster är kärlek


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Snälla sluta försöka leka smart ass i varenda jävla inlägg.

Tack på förhand// En frustrerad järnman

Framstår jag som smart :D?
nice, inte för att jag är mer smart än någon annan, kom ihåg det att det du ser som smarthet inte är någonting magiskt jag fått till skillnad ifrån alla andra, det handlar om hur mycket resurser man får spenderat på sig, du kan inte veta mer än någon som pluggar mer än dig, men du är inte mindre smart för det, så tack för kommentaren men jag är inte smartare än någon annan.

Bli heller inte fientlig mot folk som kan saker utan lär dig av dom istället, det hjälper mycket att inte hata folk som kan saker, lovar dig 😀

Samma gäller Kakaoxo, jag är inte smartare än dig, absolut inte, om något så har jag fått mer resurser spenderade i mig och av ren tur kommit över kunskap som du av ren otur kanske inte har kommit över, vilket bara ger illusionen av att jag är smartare än andra, vilket jag inte är 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej. Jag fick fram mitt nuvarande användarnamn ungefär 2002 bara genom att trycka på random tangenter under 0,5 sekunder när jag skulle spela CS.

OBS TRUE STORY.. är mikket nöjd[cool]

honolulu:

fan vilken ointressant snubbe du verkar vara.......

Vad skrev han som fick dig att tycka det? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skaffa ett liv srsly
tard


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du verkar väldigt arg och fördomsfull av dig som person, annars är du nog trevlig!

Välkommen, du kommer att utvecklas via UM, antingen bli cp som fan eller nice som fan. wöö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

skaffa ett liv srsly

tacktack[cool][cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

Framstår jag som smart :D?

Du tror på Zeitgeist samtidigt som du menar på att du är hängiven vetenskapen. Det säger ganska mycket över din mentala kapacitet.

Anledningen varför jag blir förbannad är för att du ordbajsar värdelösa saker som inte har något med ämnet att göra och att du uppenbart tror dig vara bättre än folk när så inte är fallet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Nä, postis gillart

coolt

honolulu:

fan vilken ointressant snubbe du verkar vara.......

men tackar

lätt att säga så om folk man inte känner. jävligt dumt att säga så också när det finns miljoner med människor som gillar fotboll. så alla vi är tråkiga enligt dig?

vad är dina intressen då? säkert asfantastiska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marmoth:

tacktack

inte du [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking_BC:

Du verkar väldigt arg och fördomsfull av dig som person, annars är du nog trevlig!

Välkommen, du kommer att utvecklas via UM, antingen bli cp som fan eller nice som fan. wöö

är inte så arg av mig. blir lätt sur på männiksor som den här honlulu

hatar såna idiotiska kommentarer

tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

inte du [sad]

Vet, ville bara retas[cool]

Men nog behöver jag skaffa ett liv ibland[sad].. idag satt jag te x 5 timmar i biblioteket.. på en lördag.. vilket liv! Och nu sitter jag på på UM... haha! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Du tror på Zeitgeist samtidigt som du menar på att du är hängiven vetenskapen. Det säger ganska mycket över din mentala kapacitet.

Jag börjar känna lite fientlighet här, trodde du skulle bli glad när jag sa att vi var lika smarta 🙁

Dan_the_ironman:

Anledningen varför jag blir förbannad

aha du är arg :O
Finns det någonting jag kan göra för att din hjärna inte ska producera kemikalierna efter att ha förstått att ditt hjärta bankar snabbare och ditt blodtryck ökar och börjar tribalisera och upptäcka ett mönster som visar på att jag får dig att må dåligt?
vill helst inte att du ska känna så.

Dan_the_ironman:

du uppenbart tror dig vara bättre än folk när så inte är fallet.

Ett vanligt misstag att man missar det folk skriver, gör inget, men skrolla en bit upp och läs att jag förstår att jag inte är ett dugg smartare än dig, vi är jämnlika och jag är absolut inte smartare än dig mitt lilla solros frö, lets be friends


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marmoth:

Men nog behöver jag skaffa ett liv ibland.. idag satt jag te x 5 timmar i biblioteket.. på en lördag.. vilket liv! Och nu sitter jag på på UM... haha!

biblan är väl bra eller?


   
SvaraCitera