Aviseringar
Rensa alla

Presidentvalet i USA 2016 (POLL)


b1son

bernie sanders såklart
hillary verkar ju fett pantad o usa kan fan inte ha republikan persident


   
SvaraCitera

aristoteles:

Deras tid är över.

så har folk sagt i alla tider. Sveriges tid är över, så USA är det enda hopp vi har kvar om ett drägligt liv! Förutom danmark tyskland österrike norge uk då


   
SvaraCitera

USA har en militärbudget som är över 10 gånger större än vår statsbudget så de har råd med gratis utbildning till sina medborgare och kanske lite reformer om sjukvård... Glad


   
SvaraCitera

Tickstart:

så har folk sagt i alla tider. Sveriges tid är över, så USA är det enda hopp vi har kvar om ett drägligt liv! Förutom danmark tyskland österrike norge uk då

Sverige hade aldrig någon tid.


   
SvaraCitera

Känner fortfarande att Mr West skulle vara bättre val än Trump. Yeezys for all!


   
SvaraCitera

aristoteles:

Sverige hade aldrig någon tid.

bara hos läkaren, OOOH DAMN SON!


   
SvaraCitera

Bernie Sanders av vad jag har hört, är dock ej särskilt insatt i amerikansk politik

aristoteles:

Sverige hade aldrig någon tid.

Efterkrigstiden? Stormaktstiden?


   
SvaraCitera
Kudhos

RobinL1997: Bernie Sanders (D


   
SvaraCitera

Donald thrump, Hillary clinton säger det mest retarderade saker någonsin


   
SvaraCitera

Jötunheimer:
Donald thrump, Hillary clinton säger det mest retarderade saker någonsin

trump-doctor-roof.png


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:

trump-doctor-roof.png

Japp, det var retarderat


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Donald Trump är en värre floskelmaskin än vad Fridolin är. Svarar inte på en enda fråga. Noll substans bakom orden. 


   
SvaraCitera

Donald Trump tror jag ändå skulle kunna bli bra. Men han har inget förtroende för mig efter att ha hånat folk för sitt handikapp med mera. Synd för annars tror jag han hade kunnat bli en bra ledare av folket.


   
SvaraCitera

RobinL1997: Bernie Sanders (D)

Sedan är väl karln ändå en av stigberoende präglad imperialist ändå, se bara på vår nuvarande amerikanske president som sympatiskt faller i gråt när han proklamerar nya vapenlagar och tänker på barnen i skolskjutningar som fått sätta livet til. Samtidigt som en drönare-attack mot en skola förstås är fullkomligt rimlig. 
Det skulle nog egentligen lika gärna kunna vara Hilary för min del egentligen.


   
SvaraCitera