Aviseringar
Rensa alla

press.


Ämnesstartare

hannnah:

e inte det babyshambles? fuck for eveeeeer if you dont mind osvosv 😀 haha kör hårt

Jo. Oj. [blush][blush][blush][blush][blush] Är babyshambles. [blush][blush][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha de gör inget pysäääään [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Erbjud dig då att plugga en till två timmar om dagen och sedan borde de inte ha någon motivering till att hålla dig borta från vare sig kompisar eller pojke.

1-2 timmar idagen e för mycket för mig 🙁 hjärnan sprängs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

1-2 timmar idagen e för mycket för mig 🙁 hjärnan sprängs

För det första behöver du nog öva upp din pluggförmåga i så fall, för det andra är det väl ingen som har satt en övervakningskamera i ditt rum?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

För det första behöver du nog öva upp din pluggförmåga i så fall, för det andra är det väl ingen som har satt en övervakningskamera i ditt rum?

men... äh jag vet inte. men ja har någon spärr. alla är inte gjorde för att mata in prylar i skallen. ja kan ba plugga när jag vill och nej ja har faktiskt inte det. hähää[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

men... äh jag vet inte. men ja har någon spärr. alla är inte gjorde för att mata in prylar i skallen.

Jo[wink]

hannnah:

a kan ba plugga när jag vill och nej ja har faktiskt inte det. hähää[blush]

Dåså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh vilka knäppa föräldrar [sad] tråkigt att du har det så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Jo

nej.

Lounge fact:

åh vilka knäppa föräldrar tråkigt att du har det så

ja, jag tycker också det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

finns det fler som känner att deras föräldrar ALDRIG är stolta över än?

Ja,
Gick ut med 315 p och fick bara ett enda vg (egentligen ett vg+) i syslöjd. Fick typ en liten klapp på axeln när alla andra får värsta kalaset pga ett g i svenska.
Jag kommer ihåg i åttan då jag var på ett föräldrarsamtal och man skulle skriva in sina mål. Jag skojade med mamma och låtsades skriva "mvg i allt". Min mamma tog det väldigt seriöst och nästan tvingade mig skriva det. Det är som om det är en självklarhet att jag ska få bäst i klassen på alla prov och skriva de bästa uppsatserna och när jag har gjort det får man ett litet "[smile]" och sedan är det inte mer med det.
Men om man gör ett litet litet fel så förändras allt. Det konstiga är att det är bara så med mig och inte mina slacker bröder, de har förmodligen gett upp hoppet på dem.

Men jag klarar mig och jag vill ju få bra resultat men lite uppmuntran och "ståhej" hade varit mys [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fröken stöken:

Ja,
Gick ut med 315 p och fick bara ett enda vg (egentligen ett vg+) i syslöjd. Fick typ en liten klapp på axeln när alla andra får värsta kalaset pga ett g i svenska.

fast nu känner man ju sig lite halvsämst eftersom jag ändå inte e så duktig [blush] dina päron borde ju VERKLIGEN inte klagat[surprised]!! inte ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

fast nu känner man ju sig lite halvsämst eftersom jag ändå inte e så duktig

haha nej ska du inte göra, är ganska säker på att det är något psykiskt fel på mig.
Brukade liksom bli deprimerad om jag fick lägre än ett mvg på ett prov eller uppsats (ett vg+ var nästan okej). Hade en sådan stor press på mig själv som var både påtvingad av mina föräldrar men också av mig själv. Men det konstiga är att dom klagar inte så mycket på mig men jag känner själv att jag sviker dom jättemycket om jag inte får så skitbra på ett prov.
Men inte lika mycket längre nu när jag har börjat på gymnasiet faktiskt.


   
SvaraCitera

Men pluggar du för dina föräldrars skull eller? Klart det är roligt med uppskattning när man är duktig men tanken har aldrig slagit dig att höja dina betyg för din egen skull? Höga betyg är ju trots allt bra. Låter väldigt klyschigt att säga det men jag lovar dig att dom tycker du ska plugga för ditt eget bästa. En dag kommer du vara lycklig att du har bra betyg och bra kunskaper. kämpa på[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fröken stöken:

Men det konstiga är att dom klagar inte så mycket på mig men jag känner själv att jag sviker dom jättemycket om jag inte får så skitbra på ett prov.
Men inte lika mycket längre nu när jag har börjat på gymnasiet faktiskt.

hmm... i 9an va ja också fett bra, men ja pluggade så galet mycket att jag nästan tror det var där min plugglust försvann. iallafall för dom "tråkiga ämnena".

Horrorshow:

Men pluggar du för dina föräldrars skull eller? Klart det är roligt med uppskattning när man är duktig men tanken har aldrig slagit dig att höja dina betyg för din egen skull? Höga betyg är ju trots allt bra.

MEHHH [tard] grejen e den. att. jag. inte har behov av högt betyg i typ religion. ser inget som helst värde i det och om ja pluggade för mina föräldrars skull så skulle jag ju plugga. men jag pluggar för min skull liksom. heh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

nej.

Menade inte att jag inte tror du har svårt för det, men det är precis det vi är gjorda för.


   
SvaraCitera

hannnah:

MEHHH [tard] grejen e den. att. jag. inte har behov av högt betyg i typ religion. ser inget som helst värde i det och om ja pluggade för mina föräldrars skull så skulle jag ju plugga. men jag pluggar för min skull liksom. heh.

Finns ingen som helst skillnad på höga betyg i religion eller höga betyg i matte/engelska. Ett högt betyg är ett högt betyg.


   
SvaraCitera