Aviseringar
Rensa alla

Pretjafs önskar er alla


Ämnesstartare

en underbar måndag.

Dagens fråga: Vad drömde du inatt?

Jag drömde att min mamma hatade mig, att hon försökte döda mig med en kamphund, att jag, min bästa kompis och hans morfar rökte pipa (cannabis), att jag försökte köpa en avsugning av en prostituerad. Minns inte mer. Har ganska intensiva drömmar


   
Citera
Ämnesstartare

Jag tvättade håret på söndagen och drömde således att det var helt sabbat. [sad]


   
SvaraCitera

finns drömdagbok annars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

finns drömdagbok annars

jag visste att det skulle komma ett sånt här inlägg. är det inte ganska uppenbart att jag skiter i det? trådens huvudsakliga syfte var att sprida kärlek. du är undantaget. du får ingen kärlek av mig din sura jävel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Jag tvättade håret på söndagen och drömde således att det var helt sabbat.

läskigt, jag brukar drömma att jag tappar tänderna


   
SvaraCitera

pretjafs:

du är undantaget. du får ingen kärlek av mig din sura jävel

åh blir f1 ledsen nu[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

åh blir f1 ledsen nu

sluta förpesta min tråd


   
SvaraCitera

pretjafs:

sluta förpesta min tråd

ne jag vill inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pretjafs:

läskigt, jag brukar drömma att jag tappar tänderna

jag har drömt att jag slitit bort hela min underkäke och gett bort den som present till en person[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

"Så mycket hat och en så liten snopp."

Paranormal_Cannabis:

jag har drömt att jag slitit bort hela min underkäke och gett bort den som present till en person

underkäken har jag också tappat. brukar tappa alla möjliga kroppsdelar


   
SvaraCitera

pretjafs:

"Så mycket hat och en så liten snopp."

tror seriöst ej du kan va 23, måste va drf du vägrade svara när jag frågade [crazy]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drömde att jag var en del av ett gäng häxor.

Vi var ute i natten för att slåss mot våra konkurrenter.
Förbannelser flög över den stjärnklara himlen och överallt skedde små explosioner.
Efter en stunds stridande hamnade vi alla i en ring, mumlandes magiska besvärjelser mot varandra.
Marken glödde.
Då plötsligt, under bara någon sekund, trädde en mörk gestalt in mitt ibland oss. Gestalten gjorde en mjuk rörelse med sin arm och vi alla kastades ut i mörkret. Som träffade av en tryckvåg.

Jag vaknade av molande huvudvärk liggande på en mosse. Runt omkring mig hade även de andra häxorna börjat röra på sig, alla lika omtumlade.
Häxrådet hade kommit till undsättning och vi grävde därför ner stridsyxan tillfälligt.
Som genom ett trollslag(heh) färdades vi till häxrådets lokaler för att få läkarvård.
Där upptäcktes det snart att alla häxor som deltagit i slaget hade blivit befruktade, förmodligen av den mystiska gestalten.
En mycket ung och energisk häxa kom fram med att hon "råkat" fotografera med sin mobilkamera precis under händelsen.
Häxrådet skrev då ut bilden och vi kunde alla se, trots att den var mycket lågupplöst, att det var djävulen som dykt upp i natten för att sprida sin säd...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varsegod.
Wall of text.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tror seriöst ej du kan va 23, måste va drf du vägrade svara när jag frågade

du har inte frågat något


   
SvaraCitera