Aviseringar
Rensa alla

Prick Mordbrand


Ämnesstartare

Jag tog med 1 av 2 ingredienser till en rökbomb och sedan tog en kompis blandade och tände på. Nu så ställde kompisen blandningen på ett träbord (Ute möbel, utomhus) Idag fick jag reda på att skolan vet att jag var inblandad och dom sa att jag skulle vara bered på att snacka med polisen och att min mentor skulle ringa till mina föräldrar. Dom vet inget ännu. Jag pratade lite med en på skolan som har hand om sånna fall. Han sa att det klassas som mordbrand, för det blev brännmärken på bordet, och att lärare fick släcka elden. Jag hade svårt att tala sanning i början, vf vet jag inte. Brukar alltid jobba skitmycket i skolan för att göra bra av mej. Aldrig gjort något liknande... PANIK! Dom i min klass snackade om att man kunde få prick osv. Om jag får prick så kommer jag inte in på det gymnasiet jag ska gå på. Och om jag inte kommer in där vet jag inte vart jag ska ta vägen. Värsta dagen i mitt liv. Några tips? Jag vet inte vad prick betyder redigt häller...
Jag är 15,5


   
Citera
Ämnesetiketter

Du kommer att få det hett om öronen.


   
SvaraCitera

Den var bra den.


   
SvaraCitera

Hur 'vet' de att du var inblandad?


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

1. ta det som en man
2. du har inte dömts än
3. läs här


   
SvaraCitera

har 6 av 7 ingredienser till chokladbollar.
saknar smör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iooon:

Hur 'vet' de att du var inblandad?

Någon sa att jag satt med dom som antände :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

1. ta det som en man
2. du har inte dömts än
3. läs här

Jag är inte sån som brukar göra sånt. Lixom mer försiktig.


   
SvaraCitera

Vebben:

Någon sa att jag satt med dom som antände :/

Säg att du inte visste vad de höll på med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iooon:

Säg att du inte visste vad de höll på med.

hur menar du?


   
SvaraCitera

blåneka och hävda att du inte ville att ni skulle dra av den där och att du typ protesterade eller någonting, kanske funkar


   
SvaraCitera