Aviseringar
Rensa alla

Prickar på knäna/överarmarna/under rumpan


Ämnesstartare

Har haft prickar på knäna, överarmarna och under rumpan jättelänge nu, men har skrubbat så har de gått bort lite iaf.. Men de jag har under rumpan gör jätteont när jag sitter till och med, de är som små finnar och mamma sa att de kallas "milusker" och att dom är ofarliga, men det är inte fint.. nån mer som har så? låter äckligt kanske men aja..

seriösa svar tack.


   
Citera
Ämnesstartare

we need guns, lots of guns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

we need guns, lots of guns

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men.. nån mer måste det vara som har sånna [sad] peela är väl det enda man kan göra annars, dock gör det ont på stora prickar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja dom är ofarliga. går bort med sprit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ajaj :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

e det typ inte svullna hårsäckar eller nått? min kompis har det och det ser ut som röda prickar. Han säger att det försvinner om man solar, fast jag har absolut ingen aning [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

oggelgoggel: we need guns, lots of guns

Vilken film e det på bilden? sorry men jag är en riktig filmnörd älskar Keanu Reeves[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aiton:

Vilken film e det på bilden?

[tard]

Aiton:

sorry men jag är en riktig filmnörd

[tard][tard]

Aiton:

älskar Keanu Reeves

[tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard]

Du känner INTE till filmen, TROTS att du är filmnörd och TROTS att du älskar Keanu Reeves? [tard]xfailx548678


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aiton:

e det typ inte svullna hårsäckar eller nått?

Vet inte.. fult är det iaf 🙁 ,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan knappt sitta p.g.a dem just nu... huden är öm liksom


   
SvaraCitera

lemuu:

nån mer som har så?

Har några få på knäna och överarmarna.
De syns knappt och märks inte av så det är inget jag bryr mig om. [smile]

Petar du på dem? Om du gör det bör du sluta, då det antagligen bara gör att huden blir irriterad och att de gör ont.

Aiton:

Vilken film e det på bilden? sorry men jag är en riktig filmnörd älskar Keanu Reeves[bigcheers]

Fniss, knas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aiton:

Vilken film e det på bilden? sorry men jag är en riktig filmnörd älskar Keanu Reeves

du KAN inte vara på riktigt... [surprised]

Capture:

Fniss, knas.

du är medveten om att yttrycket knas har anammats av partille-johnnys och därmed inte längre är tillåten svenska, va?

Dold text: på riktigt, jefla wannabebrats :F


   
SvaraCitera

iosib:

du är medveten om att yttrycket knas har anammats av partille-johnnys och därmed inte längre är tillåten svenska, va?

Va, nej? [cry] Jag som tyckte om knas. Kan man säga knasigt då?


   
SvaraCitera