Aviseringar
Rensa alla

prickar på tungan, svider som fan


Ämnesstartare

herpes? ja jag knullade förra lördagen men slickade henne aldrig, använde kondom vid själva samlaget och naturligtvis blev det lite hångel...

så sent som i tisdags tror jag det var upptäckte jag att jag hade som ett snitt ute vid tungspetsen, gjorde ont som fan och var svårt att stå emot att gnida med tänderna mot det, nu under natten medan jag sovit har själva snittet försvunnit men nu har jag som små blåsor eller vad det är på tungan och det känns konstant som om tungan brinner, kan knappt äta ordentligt, det blir alltid värre ju längre jag går vaken, när jag sover lindras det lite men det går ju aldrig över helt

Nån som kan ha nån teori om vad det kan vara, kan även tillägga att jag brände mig på tungan i måndags när jag drack kaffe, om det vore nåt annat liksom


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ja antingen har du bränt dig på kaffe eller så har du den galanta sjukdomen i fråga är väl min gissning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är nog tidiga tecken på HIV döh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan även tillägga att när jag vaknade inatt låg jag typ och dreglade över hela kudden, samma när jag satt i bilen samlade jag på mig så mycket saliv av nån anledning att det inte gick att svälja så fick dra en jävla lobba i bilen...har läst på diverse sajter att det kan vara brister i min salivproduktion


   
SvaraCitera