Aviseringar
Rensa alla

Prison: Cell Block H


Ämnesstartare

Jag har blivit beroende av denna serie. Har ni sett den? Joina mig i mitt beroende om ni inte har! Kom över till den mörka fängelsesidan, vi har kakor!

Ja, hoppas att länken kom med osv. Fast detta är långt fram i serien ni får bläddra tillbaka själva (mama isola kan inte göra allt åt er fattar ni väl).


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Den är nog för old för min smak.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Din tvsmak fascinerar mig än en gång. 


   
SvaraCitera

såg alltid det när ja gick i högstadiet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:
såg alltid det när ja gick i högstadiet

dazed:
Din tvsmak fascinerar mig än en gång. 

S3ON:
Den är nog för old för min smak.. 

men se den era töntar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men se den era töntar

Såg klippet.. Det enda jag klarar av att se från runt 80-talets början är Magnum, P.I. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Såg klippet.. Det enda jag klarar av att se från runt 80-talets början är Magnum, P.I. Glad

Magnum är rätt tråkigt. Här händer det grejer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Magnum är rätt tråkigt. Här händer det grejer!

Magnum är en slags nostalgi, sådana tider man önskar att man fick uppleva, typ. Den där serien såg grå ut! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Magnum är en slags nostalgi, sådana tider man önskar att man fick uppleva, typ. Den där serien såg grå ut! 

Ähh tycker du väl bara för att han har en glassig bil och lever ett glassigt liv med en massa brudar.
Mm den serien är inte flashig pga är inga inslag av humor eller utspelar sig i någon fin miljö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Såg klippet.. Det enda jag klarar av att se från runt 80-talets början är Magnum, P.I.

Avsnittet isola länkade till är ifrån 1986, så det är mitten av åttiotalet snarare än början.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har Joan blivit direktör igen? Hade jag helt glömt bort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:
Har Joan blivit direktör igen? Hade jag helt glömt bort.

Aha har hon varit det innan Anne? Vilket avsnitt är du på nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Aha har hon varit det innan Anne? Vilket avsnitt är du på nu?

Ska börja på 670. Nja, bara tillförordnad en gång tidigare och den gången gjorde hon bort sig rejält. Sen vet jag inte om du har sett den gången då Ann fick sparken och Joan ombads av Dwyer att ta över, men sen ändrade sig Dwyer då Ann påpekade att det vore dålig publicitet för fängelset så hon fick komma tillbaka innan Joan ens hunnit bli varm i stolen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Ska börja på 670. Nja, bara tillförordnad en gång tidigare och den gången gjorde hon bort sig rejält. Sen vet jag inte om du har sett den gången då Ann fick sparken och Joan ombads av Dwyer att ta över, men sen ändrade sig Dwyer då Ann påpekade att det vore dålig publicitet för fängelset så hon fick komma tillbaka innan Joan ens hunnit bli varm i stolen.

Hoppas att det hände denna gång med. Saknar Anne. Är nu på 677.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hoppas att det hände denna gång med. Saknar Anne. Är nu på 677.

Ska du börja på 1 sen efter 692? Det är många spännande storylines i början och i mitten av serien?


   
SvaraCitera