Aviseringar
Rensa alla

Prisvärt?


Ämnesstartare

Tycker ni att denna datorn är prisvärd?

http://cdon.se/hemelektronik/packardbell_dot_s-e2_atom_n455_1gb_250gb_10.1_w7s_b...


   
Citera
Ämnesetiketter

Har inte du redan frågat efter massa tips? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Har inte du redan frågat efter massa tips?

Näe, det måste varit min hemliga dubbelgångare [bigsmile]
Men vad sägs då? Jag har en relativt bra laptop och är därför ute efter något mer smidigare att bara kunna surfa och roa sig med typ.


   
SvaraCitera

Den kostar typ inget ju å du ska ändå bara ha den till facebook så ja...


   
SvaraCitera

Nian3:

Men vad sägs då? Jag har en relativt bra laptop och är därför ute efter något mer smidigare att bara kunna surfa och roa sig med typ.

isf kan du väll lika gärna köpa en platta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

isf kan du väll lika gärna köpa en platta?

Ja det kan jag ju, fast har inte hittat så många som verkar bra i den prisklassen, typ 2000 kr.


   
SvaraCitera

Nian3:

Ja det kan jag ju, fast har inte hittat så många som verkar bra i den prisklassen, typ 2000 kr.

Vänta till archos släpper sina nya.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Vänta till archos släpper sina nya.

Har sett några Archos på cdon också och de har ju verkat ganska bra, men vill kunna använda mitt mobila bredband i dem. Vet du om det går?


   
SvaraCitera

Nian3:

Har sett några Archos på cdon också och de har ju verkat ganska bra, men vill kunna använda mitt mobila bredband i dem. Vet du om det går?

De som finns är genska mediokra, de nya ska bli väldigt bra, med en inbyggt dongel som du kan ta ut ur den och köra in i din dator.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

De som finns är genska mediokra, de nya ska bli väldigt bra, med en inbyggt dongel som du kan ta ut ur den och köra in i din dator.

Okej låter bra, men priset på dem kommer nog bli närmare 4000 om jag skulle gissa. Det kanske får bli en från tabletkungen ändå! [crazy]


   
SvaraCitera

Nian3:

Okej låter bra, men priset på dem kommer nog bli närmare 4000 om jag skulle gissa.

närmare 3 vad jag har hört.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

närmare 3 vad jag har hört.

Okej grejen är den att jag har ett presentkort på 1000 kr på cdon och därför behöver köpa något därifrån snarast...


   
SvaraCitera

Nian3:

Okej grejen är den att jag har ett presentkort på 1000 kr på cdon och därför behöver köpa något därifrån snarast...

ok, känns lite onödigt att köpa än mindre dator än den du har bara för att om jag ska vara ärlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

ok, känns lite onödigt att köpa än mindre dator än den du har bara för att om jag ska vara ärlig.

Ja kanske det, men vill ha något ännu mer smidigare än min 15,6 tums laptop...Vill kunna använda den för lite slösurf i soffan eller sängen.


   
SvaraCitera