Aviseringar
Rensa alla

Privata omklädnings- och duschrum


Paseo
Ämnesstartare

Jag tycker var och en ska få byta om avskärmat på ett billigt o bra sätt

Jag hatade att byta om i skolan huueee pga sånadär tonårskomplex, jag var sist i klassen med bröst tex de va inte kul å stå där o se ut som en 8-åring när dom andra va så vuxna å coola

Nu har jag inga problem me detta längre men det finns andra folk som har det mmmmm


   
Citera
Paseo
Ämnesstartare

ah å då menar jag alla sorters kroppskomplex mmmm.


   
SvaraCitera

skaffa 1 tält.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

rebeca:

skaffa 1 tält.

i skolan bytte jag tillslut om i bastun eller på toaletten och detta gjorde att tjejorna skrattade åt mig å ännu mer uppmärksammade "plankan" huuueee

min pojkväns lillasyster är 2 år äldre än dom i sin klass o hon har små bröst. jag undrar hur hon upplever det. har hört att det ska va lika jobbigt att va först som att va sist. stackarn...


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Paseo:

hon har små bröst

hon har börjat få små bröst*


   
SvaraCitera

tkr detta är mkt bra

i staden min nya skola ligger i finns typ ett låsbart bås i omklädningsrummet och ett låsbart bås i duschen i simhallen, bra fast känns fett mobbat det med


   
SvaraCitera

Paseo:

bytte jag tillslut om i bastun eller på toaletten och detta gjorde att tjejorna skrattade åt mig å ännu mer uppmärksammade "plankan" huuueee

åhh, d gjorde väl alla :c

men ja, personligen har jag aldrig haft några problem att byta om i gemensamma omklädningsrum. men alltså, man får väl ta det om man nu tänker gå o bada elr vad man nu gör.

ah o blir man trakasserad ska ju det diskuteras m lärare osv.


   
SvaraCitera

nej tack, jag gillar att skylta med mina bröst och fitta.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

rebeca:

åhh, d gjorde väl alla :c

inte för mig va ba jag ueee

kekeoxo:

nej tack, jah gillar att skylta med mina bröst och fitta.

ah men det är bra tkr jag du kan stå mitt på golvet utanför alla bås å byta om


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

hihi


   
SvaraCitera

Var också typ sist med bröst. High fajv.
När min kompis frågade om mens så var jag tvungen att säga att jag fått det. Uhu. Men så jävla skönt att få slippa mensande så länge som möjligt.


   
SvaraCitera

Paseo:

ah men det är bra tkr jag du kan stå mitt på golvet utanför alla bås å byta om

men vill att folk ska se.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

kekeoxo:

men vill att folk ska se.

ah men när nya folk kommer in eller folk går ut syns vilket händer hela tiden mmmmm

isola:

Men så jävla skönt att få slippa mensande så länge som möjligt.

Jag fick mens när jag va 13 men mina vänner fick när dom va 12. fast ahh jag sa också att jag hade fått det när dom hade det hihi.


   
SvaraCitera

nej. alla ska sitta där och glo på min nakna kropp.


   
SvaraCitera

Paseo:

Jag fick mens när jag va 13 men mina vänner fick när dom va 12. fast ahh jag sa också att jag hade fått det när dom hade det hihi.

Fick när jag var 14. Så jävla skönt att slippa så länge. Så lucky jag var. Fast jag ville ju inget hellre och gick ju och väntade och väntade på det där blodbadet som aldrig ville infinna sig.


   
SvaraCitera