Aviseringar
Rensa alla

Proactive Solution- utan acne?


Ämnesstartare

Okej, nu har jag möjligheten till att ingå i en produkttest av ProActive helt gratis.
Men jag vet inte om jag ska gå med eller inte. Jag har inga större problem med finnar alls, utan snarare lite överfyllda porer och så. Rätt känslig i hyn är jag också.

Ni som provat detta, tror ni det är en bra idé att jag testar eller är det ett big NONO?


   
Citera

Kör på, proactive är rätt bra.


   
SvaraCitera

Åh, hur får du testa det gratis? Jag har inga problem alls med min hy förutom att jag är känslig och lätt blir torr. Har velat prova för jag har hört att det ska vara bra oavsett vilken hy man har, men har inte haft råd. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

Åh, hur får du testa det gratis?

Fått praktikplats på företaget som säljer det i Sverige. Ett av mina uppdrag är att samla in en 6personer som gör ett produkttest av den, skriver ner dagbok om hur det fungerar osv.

Ska även utvärdera reklam och hemsida och se vad som ska göras för ändringar och tillägg för att man ska nå svenska ungdomar 😛

Jag har bara allmänt svårt för saker som säljs i TVshop, men kände att om jag nu ska jobba för en produkt så bör jag känna till den. Men vill inte att den ska göra min hud torrare än vad den redan är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Kör på, proactive är rätt bra.

Så du tror det funkar med känslig hy?:)


   
SvaraCitera

Kouki:

Så du tror det funkar med känslig hy?:)

Har ingen aning, kolla upp det!


   
SvaraCitera

Kouki:

Jag har bara allmänt svårt för saker som säljs i TVshop, men kände att om jag nu ska jobba för en produkt så bör jag känna till den. Men vill inte att den ska göra min hud torrare än vad den redan är!

Jag är också rädd för att bli mer torr om jag testar det. Det mest logiska är ju att en hudvårdsprodukt mot acne är uttorkande, även om den påstås vara för alla hudtyper. Och jag är också skeptisk till allt som har med TVshop att göra, men mig veterligen har Proactive bara fått bra omdömen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

Jag är....

Jo, det innehåller salicylsyra, vilket bör ta en del, dock beror det ju på vilken styrka det är! Och de flesta man har hört från har ju haft direkt acne, vilket jag inte har._.

Aja, ska fråga dem när jag ska dit^^


   
SvaraCitera

Kouki:

Jo, det innehåller salicylsyra, vilket bör ta en del, dock beror det ju på vilken styrka det är! Och de flesta man har hört från har ju haft direkt acne, vilket jag inte har._.

Aja, ska fråga dem när jag ska dit^^

Har för mig att någon känd bloggare utan problemhy skrev att hon använde det och att huden fick mycket bättre lyster? Försökte googla fram det men hittade inget. ;c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

Har för mig att någon känd bloggare utan problemhy

Okej, men då är ju frågan vad för hy hon hade, för man behöver ju inte problem för att ha fet hy eller liknande!


   
SvaraCitera

Kouki:

Okej, men då är ju frågan vad för hy hon hade, för man behöver ju inte problem för att ha fet hy eller liknande!

Hon hade alltså vad som generellt skulle kunna kallas för "normal" hy. Det minns jag eftersom att jag själv var intresserad av att testa.


   
SvaraCitera