Aviseringar
Rensa alla

Probelem med present


Ämnesstartare

Alfen:

haha, klart han blir

haha xD men de känns inte så romantiskt eller speciellt personligt xD Fan att man inte kan ge blommor åt en kille XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_lillmalin:

Jag funderar på de men jag kan inte komma på nått. Inget bra alternativ i alla fall.

tanken som räknas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ms_A:

läste i cosmo att killar gillar saker. Inte upplevelse.

Jaa, så kan de nog vara 🙂

ms_A:

parfym

Inte sån dum idé bara de att jag har hunnit ge han en tidigare, kan man ändå ge han en igen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

tanken som räknas

Sant de! = )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ge honom en hora[wink]


   
SvaraCitera

_lillmalin:

Inte sån dum idé bara de att jag har hunnit ge han en tidigare, kan man ändå ge han en igen?

Aa då det har han nog glömt om det inte va nyligen.
Min kille fick Hulken kallingar. Han blev glad. O snygg.


   
SvaraCitera

kebu12:

ge honom en hora

seriöst! du gör så jag fnissar efter varenda ett av dina inlägg! Det är inte ens skoj, men att det är just du. Ditt mönster!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ms_A:

seriöst! du gör så jag fnissar efter varenda ett av dina inlägg! Det är inte ens skoj, men att det är just du. Ditt mönster!

skall inte vara skoj, är ju seriös[confused]


   
SvaraCitera

kebu12:

skall inte vara skoj, är ju seriös

du får öva mer på hur du framställer dej själv[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

skall inte vara skoj, är ju seriös

Haha xD en hora, ärligt så tror ja inte han vill ha de i 3års present för att fira att jag och han varit tillsammans 3 år XD

kebu12:

skall inte vara skoj, är ju seriös

Jo du verkar väldigt seriös xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ms_A:

du får öva mer på hur du framställer dej själv

sluta klaga då[sad]

_lillmalin:

Haha xD en hora, ärligt så tror ja inte han vill ha de i 3års present för att fira att jag och han varit tillsammans 3 år XD

tycker det låter perfekt[wink]

_lillmalin:

Jo du verkar väldigt seriös xD

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp ett album med bara svarta sidor i, och sen en guld eller silver penna på åhlens.

Så klistrar du in bilder på er två och skriver söta saker under varje bild, om hur mycket han betyder för dig and so on . sen kan du skriva ner lite texter från några av era favoritlåtar, eller från någon annan låt som får dig att tänka på honom. Sen kan du även hitta lite söta citat och dikter som du kan skriva ner, som du enkelt kan hitta på google.

om du inte har några bilder på er två, förutom bilderna som finns på din dator, så kan du framkalla bilderna här för ett bra pris.

det tycker jag är någonting väldigt personligt, och jag tror att alla skulle uppskatta något sådant, kille som tjej . lycka till !


   
SvaraCitera

Chickfactor:

en felfri sneskontroll;@

Vill jag också ha. Säg till om du hittar nån. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

Vill jag också ha. Säg till om du hittar nån. [cute]

finns ju för svindyra pengar på powerstore i malmö iaf;sss

men palla får nöja mig med min cpkontroll där neråtknappen inte funkar om inte någon jag får en i present[cute]


   
SvaraCitera

Chickfactor:

får nöja mig med min cpkontroll där neråtknappen inte funkar

Aj fan, sånna problem har jag inte tack och lov. [zzz] Våran startknapp som är lite cp ibland så man måste hålla in den en halvtimme för att nåt ska hända.


   
SvaraCitera