Aviseringar
Rensa alla

Problem..


Ämnesstartare

Jag har problem med att ta kontakt med en tjej i min klass, det värsta är att jag vet inte hur jag ska kontakta henne 🙁 i början verkade det som om hon var intresserad, men nu verkar det liksom försvinna, vad ska jag göra? vad ska man liksom säga?

Hon har också börjat umgås med en annan kille som jag antar att hon är intresserad i, dom verkar ha kul tillsammans och jag blir bara mer o mer avundsjuk.

Vad fan ska jag göra!?!


   
Citera

pröva med att prata med henne


   
SvaraCitera

visa att hon kan ha mer kul med dej än med honom[wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

pröva med att prata med henne

om vad t ex?

p.s. har aldrig haft problem med att snacka med tjejer, men jag vette fan vad det e som e felet nu asså 🙁


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dennis:

Guide av någon Emelie

Haha, sorry. Läste inte vad jag själv länkar till. Hon e ju dum i huvet men det kan vara bra att läsa ändå så man skapar sin egna uppfattning.

Annars kommer det allt eftersom.


   
SvaraCitera

kebu12:

visa

kuken


   
SvaraCitera

pinka revir.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

kebu12: visa
kuken

funkar för dej eller?[blush]


   
SvaraCitera

kebu12:

funkar för dej eller?

ah, alla tjejor vill ha mig[cool][cool][cool]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ah, alla tjejor vill ha mig[cool][cool][cool]

måste ha jävla schysst kuk isf[blush]


   
SvaraCitera

Ta dig själv i kragen och stå rakryggad. - Snabba puckar, fråga antingen om hon vill hitta på någonting en dag utanför skolbänken. Eller gå rak på sak och berätta att du är intresserad.

- Det kan inte bli något misslyckande förutom pinsamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Snabba puckar, fråga antingen om hon vill hitta på någonting en dag utanför skolbänken. Eller gå rak på sak och berätta att du är intresserad.

Skulle det verkligen funka att bara liksom säga det så när man inte ens känner henne? [crazy]


   
SvaraCitera

Robb4an:

Skulle det verkligen funka att bara liksom säga det så när man inte ens känner henne?

Känslor går inte att styra över, ditt smarto.


   
SvaraCitera