Forumet - Problem...

Problem...

285 0 22
Asså nästan av alla mina vänner vet att jag är bisexuell/homosexuell och en tjej som jag har varit tillsammans med mig vet också att jag är bisexuell/homosexuell och hon börjar gilla mig igen nu och skriver massor utav hjärtan och pussmunnar i chatten men jag gillar inte henne som jag skriver bara mitt svar utan hjärtan och pussmunnar. Jag vill inte svika henne för hon är en bra vän men jag vill bara ha henne som vän och inget mer. Vad ska jag säga eller vad ska jag göra? Tacksam för svar!

Spana också in:

MittnamnbörjarpåettF:

Men om hon redan vet det är hon ju dum om hon flörtar med dig, men du är ju bisexuell så du är väll öppen för alla? Dock så har du inga känslor för henne så kan du fråga varför hon gör massa hjärtan. Och jag la till dig på msn :D

Ja de kan man ju verkligen undra... Ah, jag accepterade =)
anonymajag:

öh pussmunnar och hjärtan måste inte betyda något sånt?Nästa gång ni chattar så är det bara att fråga henne om hon börjar få känslro för dig igen och om svaret är ja så säger du att så inte är fallet för dig med henne.Simple as that

Men om hon skriver ''jag saknar dig jävligt mkt bby<3333'' och ''i<3u'' måste de ju betyda att hon är kär i mig.
Man behöver inte liksom fråga för man ser ju direkt.