Aviseringar
Rensa alla

Problem...


Ämnesstartare

Asså nästan av alla mina vänner vet att jag är bisexuell/homosexuell och en tjej som jag har varit tillsammans med mig vet också att jag är bisexuell/homosexuell och hon börjar gilla mig igen nu och skriver massor utav hjärtan och pussmunnar i chatten men jag gillar inte henne som jag skriver bara mitt svar utan hjärtan och pussmunnar. Jag vill inte svika henne för hon är en bra vän men jag vill bara ha henne som vän och inget mer. Vad ska jag säga eller vad ska jag göra? Tacksam för svar!


   
Citera
Ämnesstartare

bli ihop med en kille så ser hon att du är upptagen...


   
SvaraCitera

Säg det bara till henne, att du inte vill! Väldigt simpelt och effektivt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chokladgris:

bli ihop med en kille så ser hon att du är upptagen...

Alltså inte så enkelt att bara bli tillsammans bara sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malinmalinmalins:

Säg det bara till henne, att du inte vill! Väldigt simpelt och effektivt.

Ah jag vet, jag har tänkt på de men hon är väldigt känslig som jag är rädd att svika henne 🙁


   
SvaraCitera

dumlee:

Ah jag vet, jag har tänkt på de men hon är väldigt känslig som jag är rädd att svika henne 🙁

Det är la bättre om du är ärlig men kanske sårar henne än att hon lever i falska förhoppningar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malinmalinmalins:

Det är la bättre om du är ärlig men kanske sårar henne än att hon lever i falska förhoppningar?

Helt sant, ska göra de bästa jag kan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men om hon redan vet det är hon ju dum om hon flörtar med dig, men du är ju bisexuell så du är väll öppen för alla? Dock så har du inga känslor för henne så kan du fråga varför hon gör massa hjärtan. Och jag la till dig på msn 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MittnamnbörjarpåettF:

Men om hon redan vet det är hon ju dum om hon flörtar med dig, men du är ju bisexuell så du är väll öppen för alla? Dock så har du inga känslor för henne så kan du fråga varför hon gör massa hjärtan. Och jag la till dig på msn 😀

Ja de kan man ju verkligen undra... Ah, jag accepterade =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dumlee:

Ja de kan man ju verkligen undra... Ah, jag accepterade =)

Asså min msn laggar så funkar de bättre med skype? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dumlee:

Asså min msn laggar så funkar de bättre med skype? 🙂

ja men jag hittar inte din skype får väll pm:a dig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg det inte över telefon utan person mot person


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Säg det inte över telefon utan person mot person

Ja, men de är lite svårt när man bor 40 mil ifrån varandra som de blir inte så ofta vi träffas och så blir de ju bara mer tankar på mig om de ska dröja ut tiden...


   
SvaraCitera

dumlee:

Vad ska jag säga eller vad ska jag göra?

Börja snacka om en kille du tycker är snygg etc, hon lär snabbt fatta att du inte är intresserad av henne på "det" sättet då.


   
SvaraCitera
mynona

dumlee:

skriver massor utav hjärtan och pussmunnar i chatten men jag gillar inte henne som jag skriver bara mitt svar utan hjärtan och pussmunnar.

Att hon gör så behöver inte betyda att hon är kär i dig. Det kan hon göra även om hon bara har vänskapliga känslor för dig.


   
SvaraCitera