Aviseringar
Rensa alla

Problem eller vadå?:D


Haha jag vet inte vad jag har för problem.
Det är så att jag gillar en kille på min årskurs i skolan otroligt mycket.
Jag har för mej att han kollar in mej då jag inte ser för ofta då jag vänder mej om så står han å kollar på mej(kanske inbillning?).
Hur som helst så skulle jag dö för honom, ändå vet jag inte om jag verkligen vill ha honom som pojkvän.
Det är tydligen så att det är jakten som är det roliga, sen när man får det man vill ha så är det inte kul längre?
Okej jag har ju inte fått honom, men ändå tröttnar jag emellanåt? Jag har nog allvarliga problem för jag vill ha honom fan så mycket!


   
Citera

Ta kontakt me han och se hur det blir ;D


   
SvaraCitera

Joo jag ska nog göra det. bara jag vågar 😉


   
SvaraCitera

Panini:

Det är så att jag gillar en kille på min årskurs i skolan otroligt mycket.
Jag har för mej att han kollar in mej då jag inte ser för ofta då jag vänder mej om så står han å kollar på mej(kanske inbillning?).

Hur kan du gilla honom om ni bara har stirrat på varandra? Känner du honom sen tidigare? Hur länge har ni stirrat på varandra?


   
SvaraCitera

Diabolus:

Hur kan du gilla honom om ni bara har stirrat på varandra? Känner du honom sen tidigare? Hur länge har ni stirrat på varandra?

vi har gått i samma skola i 3 år, ja jag har pratat med honom men vi känner inte varann direkt. tjaa ett halv år x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panini:

tjaa ett halv år x)

Har det gått ett halvår och du har inte gjort nåt åt saken?
Jobbigt att gå runt och vara "kär" men inte göra nåt.[no-no]


   
SvaraCitera

Justified:

Har det gått ett halvår och du har inte gjort nåt åt saken?
Jobbigt att gå runt och vara "kär" men inte göra nåt.

Ja men det är ju just det som är problemet:D Att jag inte vet om jag vill ha honom på riktigt eller om jag bara vill "se på honom" ;D
Jag vet att det låter knas, jag e ganska knas 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panini:

Jag vet att det låter knas, jag e ganska knas 🙂

no shit[ops][zzz]

Panini:

Ja men det är ju just det som är problemet:D Att jag inte vet om jag vill ha honom på riktigt eller om jag bara vill "se på honom" ;D

äh, vafan om du inte vet så kan du ju lika gärna chansa.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett återkommande problem för många i tonåren antar jag. Det hela handlar om mentalitet, varav man oftast blir mer säker med åren. Du har ju två alternativ, du kan fråga honom ifall han vill gå ut och fika en dag, eller alt. 2, inte göra någonting alls. I alt. 2 så får du inte honom eftersom han antagligen inte lär göra något. Alt. 1 så får du antingen ett ja eller ett nej, och skulle han säga nej på ett otrevligt sätt så skulle han ändå inte varit värd att spilla någon tid på. Jag själv tycker att en formell introduktion är det bästa, ha en positiv attityd och fråga på =).


   
SvaraCitera

Hur kan du vara kär i honom? Vad särskiljer honom från andra killar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frank Lee Spoken:

Ett återkommande problem för många i tonåren antar jag. Det hela handlar om mentalitet, varav man oftast blir mer säker med åren. Du har ju två alternativ, du kan fråga honom ifall han vill gå ut och fika en dag, eller alt. 2, inte göra någonting alls.

Frank Lee Spoken:

I alt. 2 så får du inte honom eftersom han antagligen inte lär göra något. Alt. 1 så får du antingen ett ja eller ett nej, och skulle han säga nej på ett otrevligt sätt så skulle han ändå inte varit värd att spilla någon tid på.

Mkt bra sagt! Håller med till 100%


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte problemet, det är väl bara att ta kontakt med honom och se vart det leder?


   
SvaraCitera

sculptura:

Hur kan du vara kär i honom? Vad särskiljer honom från andra killar?

Kär kan ja kanske inte direkt säga att jag är, men förälskad är ja defenitivt!
Han attraherar mej helt enkelt.


   
SvaraCitera

Panini:

Kär kan ja kanske inte direkt säga att jag är, men förälskad är ja defenitivt!
Han attraherar mej helt enkelt.

Förälskad är en synonym till kär, så nej du är inte förälskad i honom heller isåfall. [zzz]
Du är intresserad.


   
SvaraCitera

sculptura:

Förälskad är en synonym till kär, så nej du är inte förälskad i honom heller isåfall.
Du är intresserad.

men okej då;)


   
SvaraCitera