Aviseringar
Rensa alla

problem i förhållandet


Ämnesstartare

Inget så där problem för oss tillsammans men för mig är det ett problem vet inte va ja ska göra. Jag och min kille förlova oss den 20 september och han sa så mycket om att nu är det bara han och ja och att det inte blir mer hålla på med andra vi har asså haft öppet innan och det har fungerat fram till igår då jag såg han var inne på både sex cam sidor och kk sidor där man letar knull kompis och så dant och jag mådde skit av det och så skrev ja till honom ja mådde skit och precis innan blocka han uppringning på mig så ja ej kan ringa och sen när ja skrev ja mådde skit såg ja han hade satt på flygplansläge på mobilen och jag vågar ej fråga eller säga till honom om det med kk sidan och de det är ej acceptabelt han ska göra så och vågar ej säga till honom kan nån hjälpa mig kan nån tipsa va jag kan göra jag vill inte lämna honom för han är mitt liv så en annan lösning


   
Citera

tips: punkter. 

hur tänkte ni när ni gick från öppet till "stängt" + förlovade i ett och samma svep? 
känns som ett jävligt stort steg, imo. 
svårt att ställa om sig osv. 


   
SvaraCitera

Öppna förhållanden är skit, inte minst mellan två omogna och oerfarna människor.

 


   
SvaraCitera

fattar inte heller grejen att ni ska gå från öppet förhållande till förlovning 


   
SvaraCitera

är han väl inte

yennyinker: vill inte lämna honom för han är mitt liv


   
SvaraCitera

Varför kan ni inte vara öppet förlovade? 


   
SvaraCitera