Aviseringar
Rensa alla

Problem i "Maskineriet" - Kan inte hålla den uppe


Ämnesstartare

Tjena!

Kom inte på någon bättre rubrik som inte redan använts.

Ska gå direkt till problemet:

Är en kille på 20 år, och har haft ett aktivt sexliv sedan jag var ungefär 17/18 ungefär. Men nu på sistone har jag fått problem. Har fått svårt att hålla den hård, så att säga. Hade inga problem alls med detta innan!

Under förspelet så är det inga problem alls. Då är den hård som aldrig förr. Men när själva sexet börjar så slaknar den av rätt rejält. Har även märkt att jag totalt omöjligt kan få upp den alls när jag har druckit för mycket / är full. Så sex på fyllan är uteslutet för mig.

Var hos ungdomsmottagningen för att kolla om jag har någon sjukdom - Hade inget alls. Så jag förklarade problemet för hon som tog provet. Hon sa att det var ett mentalt problem, att det är jag själv som "tänker ner den". Så att jag måste tänka "positiva" tankar, så kommer den bli hård. Har provat detta ett ANTAL gånger - ren skitsnack.

Så mitt problem återstår, tyvärr... Så därför jag vänder mig hit, kanske någon annan som haft liknande problem.

Tror detta var allt. Vore SUPERtacksam om någon kunde hjälpa mig!

Tack på förhand! [smile]


   
Citera

Thank god I aint getting any. [zzz]


   
SvaraCitera

Anledningen till att du har svårt att hålla den uppe kan ibland ha ett samband med din livsstil. Till exempel om du stressar mycket i din vardag eller är deprimerad. Kan inte vara något sånt tror du ? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crazylegs:

Anledningen till att du har svårt att hålla den uppe kan ibland ha ett samband med din livsstil. Till exempel om du stressar mycket i din vardag eller är deprimerad. Kan inte vara något sånt tror du ?

Hmm. Kan säkert va något sånt, men känner mig inte direkt stressad. Pluggar via distans just nu. Så jag vaknar, sen pluggar jag kanske 2-3 timmar, sen är jag ledig resten utav dagen. Skulle säga att jag lever rätt bra just nu faktiskt, så depression vet jag inbte heller.

Kanske något undermedvetet ^^


   
SvaraCitera

din snopp har fått nog av din snuskighet[mad] den vill kanske bara leva i lugn och ro[sad]


   
SvaraCitera

Jag brukar använda en krycka att slänga upp Petter-Niklas på om den känner sig lite hängig.


   
SvaraCitera

Längre/bättre förspel.


   
SvaraCitera

minsann123:

Skulle säga att jag lever rätt bra just nu faktiskt, så depression vet jag inbte heller.

Kanske något undermedvetet ^^

Nee jag vet inte vad det kan bero på. Det är ju inte ovanligt och kommer säkert stabilisera sig men det kan väl också vara prestationsångest kanske att du fokuserar för mycket på att du ska prestera i sängen [no-no]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera