Aviseringar
Rensa alla

Problem me min navelpercing.. :/


Ämnesstartare

Jag är 14 år o har piercat naveln för.. en månad sen ungefär, och huden runt piercingens hål är torr och på ovansidan även röd och står ut lite..[sad]
[n]
och .. ja... är den infekterad ? :s hur ska ja göra då??

eller va är de annars ? för jag kan ju inte typ smörja in indominsalva där vid hålet lixom .. :s[n]

vvvcvcv.png


   
Citera
Ämnesetiketter

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är du neger eller?
hur jävla mycket hår har du på magen egentligen? :s


   
SvaraCitera

för att du ska ta ur den och aldrig mer tänka tanken på att ha en


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uhuuuuuu:

är du neger eller?
hur jävla mycket hår har du på magen egentligen? :s

aaa självklart jag är arab -.-[tired]
hahahahahahahahaha aso de ser ut så när man tar sånna biler med min gamla kamera? puckoo

OF 5:

för att du ska ta ur den och aldrig mer tänka tanken på att ha en

öö glöm de?


   
SvaraCitera

Miccafan:

ö glöm de?

okej


   
SvaraCitera

men lite allvarligt nickelallergi kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

men lite allvarligt nickelallergi kanske?

smycket är av titan.. tror jag han sa. han sa iaf att man inte kunde va allergisk mot d och att de nte va nickel iallafall.


   
SvaraCitera

Miccafan:

mycket är av titan.. tror jag han sa. han sa iaf att man inte kunde va allergisk mot d och att de nte va nickel iallafall.

ok


   
SvaraCitera

"koksaltlösning, det irriterar inte läkningen eller huden som alsolsprit gör och drar ut allt skit ur piercingen och ökar dessutom blodcirkulationen i området vilket gör att det läker snabbare.
recept: 2dl vatten
1/4 tesked salt (utan jod)
används ljummet/varmt"

Jag googlade.


   
SvaraCitera

Du bör ta ut den, då du inte verkar ha följt skötselråden ordentligt.


   
SvaraCitera

Min syster brukar få så vid de hål hon har i öronen. Tror det är för att det är torrt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå till en piercare och kolla upp det istället, du lär nog få bättre svar där!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du bör ta ut den, då du inte verkar ha följt skötselråden ordentligt

[tard] Jo jag fick med ett papper där det stod allt hur man sköter o så har ja följt de varenda morgon, + att jag till och med använt ... va heter de.. :S .. aa ja vet inte va de heter nu men nåt extra man kan lägga över så att de inte ska komma in bakterier/smuts -.-'

honolulu:

"koksaltlösning, det irriterar inte läkningen eller huden som alsolsprit gör och drar ut allt skit ur piercingen och ökar dessutom blodcirkulationen i området vilket gör att det läker snabbare.
recept: 2dl vatten
1/4 tesked salt (utan jod)
används ljummet/varmt"

utan jod... [rolleyes] va händer ifall man har de ? ;s för ja kollade direkt nt de på paketet :p..


   
SvaraCitera

Miccafan:

[tard] Jo jag fick med ett papper där det stod allt hur man sköter o så har ja följt de varenda morgon, + att jag till och med använt ... va heter de.. :S .. aa ja vet inte va de heter nu men nåt extra man kan lägga över så att de inte ska komma in bakterier/smuts -.-'

På bilden har du inget skydd på, så nä. Tror nog inte att du har gjort det.


   
SvaraCitera