Aviseringar
Rensa alla

Problem med anmälan av trådar?


Åtta
Ämnesstartare

Jag har under de senaste dagarna inte kunnat komma åt UM annat än via en proxy eller genom en virtuell maskin med Windows. Troligen har detta någonting med det faktum att jag använder mobilt bredband att göra (jag får f.ö. en 403:a när jag försöker via kommandoraden).

Men förutom detta så har jag under den senaste veckan eller så inte heller kunnat anmäla trådar, oavsett om jag surfar via proxy, virtuell maskin, mobilt bredband eller wifi. När jag trycker på "sänd anmälan"-knappen så sätter den igång att ladda, men sedan händer inget mer.

Är det någon annan som har problem, eller hatar bara UM mig?


   
Citera

Låter rätt gay att hålla på och vilja anmäla en massa trådar[shake]


   
SvaraCitera

Det är en del av jätteavdraget för att försämra din livskvalité 😉


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

kebu12:

Låter rätt gay att hålla på och vilja anmäla en massa trådar[shake]

Vet. Det är helt sjukt vilka förnedrande grejer de tvingar oss mods att göra. [shake]

Dold text: Men du, inget spam i den här tråden, är du snäll.


   
SvaraCitera

kebu12:

Låter rätt gay att hålla på och vilja anmäla en massa trådar[shake]


   
SvaraCitera

UM har ju alltid krånglat till och från.


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Vad fan!? Nu gick det helt plötsligt att anmäla (jag kan dock fortfarande inte logga in om jag inte använder proxy eller virtuell maskin). [party]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Wanking BC:

spamspamspam varna mig om du törs

Nu funkar inte anmälningarna igen. [cry]


   
SvaraCitera

Åtta:

Nu funkar inte anmälningarna igen.

YESS [cool]


   
SvaraCitera

Åtta:

Nu funkar inte anmälningarna igen.

Jag kan anmäla honom åt dig!

Wanking BC:

spamspamspam varna mig om du törs

Din anmälan är nu registrerad.

Tack.


   
SvaraCitera

Raubtier:

Din anmälan är nu registrerad.

Tack.

ojoj [cool]


   
SvaraCitera

säg som det är, din ip har blivit bannad. din spammare.

on topic, vad för mobilt bredband använder du? jag har inte haft några problem alls med tre.


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

mörknäs:

on topic, vad för mobilt bredband använder du? jag har inte haft några problem alls med tre.

Tre. [shake] Det har fungerat ypperligt tidigare. Det är först under den senaste veckan som det har börjat krångla, vilket är underligt eftersom jag inte gjort några som helst ändringar i min konfiguration.

mörknäs:

säg som det är, din ip har blivit bannad. din spammare.

Jag kommer ju in via en virtuell maskin som har samma IP som jag. [no-no]


   
SvaraCitera

Åtta:

Tre. [shake] Det har fungerat ypperligt tidigare. Det är först under den senaste veckan som det har börjat krångla, vilket är underligt eftersom jag inte gjort några som helst ändringar i min konfiguration.

men internet i allmänhet funkar som det ska, förutom um? låter märkligt. kan kolla hur det är för mig när jag kommer hem från systemet sen. sitter på annan uppkoppling nu.

Åtta:

Jag kommer ju in via en virtuell maskin som har samma IP som jag. [no-no]

då är du os-bannad, eller så är det linuxspöket som hemsöker dig.


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

mörknäs:

men internet i allmänhet funkar som det ska, förutom um?

meta.wikipedia.org fungerar stundtals inte heller. [party] Men i övrigt så fungerar allting som det ska.

mörknäs:

då är du os-bannad, eller så är det linuxspöket som hemsöker dig.

Jag börjar nästan misstänka att det är forumledningen som bestämt sig för att göra en kulturell upprensning utav forumet och därför banna alla Linux-användare en efter en.


   
SvaraCitera

dum fråga. testat annan webbläsare?


   
SvaraCitera