Aviseringar
Rensa alla

problem med att uppgradera till windows 7 !


Ämnesstartare

Hej!

Jo det är så att jag börjat tröttna på att datorn börjat bli mer och mer seg den senaste tiden så tänkte formatera om till Windows 7. Familjen har en ny stationär dator (HP) där Windows 7 redan finns. Så tänkte att jag skulle kunna använda mig av den datorns återstänningsskivor för att få Windows 7. Men får upp att det inte går att använda skivorna på min dator. Har letat runt och finner att varje dator har sina egna återställningskivor som inte fungerar på någon annan dator.

Så det jag funderar över är om någon vet om jag på något sätt efter lite trix och fix kan använda just de skivorna för att formatera om datorn till Windows 7 ? eller är det kört ?


   
Citera

Borde gå.. Fast det är nog knepigt! [crazy]


   
SvaraCitera
Åtta

maralg:

Så det jag funderar över är om någon vet om jag på något sätt efter lite trix och fix kan använda just de skivorna för att formatera om datorn till Windows 7 ?

Vi tänker inte hjälpa dig att bryta mot det avtal som du godtagit i och med ditt köp. En vanlig OEM-licens gäller endast för en enda dator. Vill du ha Windows 7 så får du helt enkelt köpa det.


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden låst


   
SvaraCitera