Aviseringar
Rensa alla

Problem med effektpedal


Ämnesstartare

Leijonsparf:

borgarfasoner.

Knappast
kommer också förmodligen att finnas bil att åka med om du anländer innan typ 20-21 så slipper ni ta sen buss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

kommer också förmodligen att finnas bil att åka med om du anländer innan typ 20-21 så slipper ni ta sen buss

ska anlända 20:48, men det är sj-tid, så jag ska inte svära på något. de gör som de vill större delen av tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

ska anlända 20:48, men det är sj-tid, så jag ska inte svära på något. de gör som de vill större delen av tiden.

ok, ena bilen skulle åka 20, tror budolicious skulle åka vid 21, du kan höra med honom om du vill slippa buss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

ok, ena bilen skulle åka 20, tror budolicious skulle åka vid 21, du kan höra med honom om du vill slippa buss.

får slänga iväg ett pm och hoppas på det bästa. vi syns om typ 20 timmar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

får slänga iväg ett pm och hoppas på det bästa. vi syns om typ 20 timmar.

Fint


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

ju mer soppa, desto färre kockar per viktenhet.

Testade att köra orgeln genom pedalen, som ju skickar förstärkt ljud, ljudet kom fram i alla fall men verkade inte bli någon effekt på det.

Känner mig fortfarande för dum för att hänga med i allt teoretiskt du skriver så lägger upp en bild på förstärkarens ingångar och frågar om man kan trixa med det på något vis (Vad sjutton står SW. för förresten?)

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

Känner mig fortfarande för dum för att hänga med i allt teoretiskt du skriver så lägger upp en bild på förstärkarens ingångar och frågar om man kan trixa med det på något vis (Vad sjutton står SW. för förresten?)

för full för att kunna uttala mig, men ja, orgeln borde ge linjenivå, då vet jag inte. påminn mig så funderar jag imorrn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

påminn mig så funderar jag imorrn.

påminner dig nu istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

påminner dig nu istället

osäker, det där ser ju ut som att det ska vara stereoingångar, de borde ju vara linjenivå, tycker jag. vet inte varför någon skulle sätta dit stereoinstrumentingångar, finns typ fem gitarrer i världshistorien som har stereoutgång. typ. det är synthar och sånt, och det är linjenivå.

men det är konstigt, för det borde finnas någon slags omkopplare för att styra preamp. det brukar finnas, i alla fall.


   
SvaraCitera