Aviseringar
Rensa alla

Problem med en ful tjej!


Ämnesstartare

Jag var hos en avlägsen vän för väldigt länge sedan, och då prata han med en tjej på telefonen och jag tog den på skoj och började (på skoj) ragga på tjejen. Hon trodde jag var alvarlig dock O_o

Men hursomhelst, jag är i stort sett tvungen att dra till honom igen på fredag men då sa han på fejsbok att han hade bjudit den tjejen hem till sig och att hon vill träffa mig. Då blev jag ju givetvis glad, men sen skickade han en bild på henne.

Och problemet är: hon är FÖRJÄVLIGT ful. Seriöst, hon är verkligen vidrigt ful! Hon kan nog vara en av de fulaste tjejerna någonsin!

Och då visste jag ingen bra reaktion efter som min kompis har en "bra relation" med den här tjejen (är typ hans flickväns kompis eller nåt).

Men då sa jag att "kan vi inte klara oss utan larviga tjejer?" och han ba "nej, det här blir kul för dig ;)".

Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Funderar på att säga som det är eller ljuga och säga att jag är sjuk eller något, för jag hatar verkligen fula tjejer och anser dom dom borde arbeta i gruvor eller något.

Och nej jag bryr mig inte direkt om hon har en bra personlighet, hon är ful and thats it.

Vad ska jag göra?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ah, din charmör där!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju trolla lite för henne, kanske funkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Du kan ju trolla lite för henne, kanske funkar.

Kan typ bara dåliga korttrick och lite formler från Harry Potter som inte gör någonting på riktigt [cry]

Om jag kunde trolla skulle jag trolla bort hennes fulhet [y]


   
SvaraCitera
Hando

McLuver:

ljuga och säga att jag är sjuk

[y]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

säg som det är och sen har ni sex och aldrig ses mer . inge snack om saken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

360 grader medsolsrotation på X-axel är obligatoriskt för framtida intimiteter!


   
SvaraCitera

Hahaha, skrattade på riktigt när jag läste det där [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stanna hemma och spela wow, tjockis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan du inte ens umgås med fula tjejer alltså? Liksom.. du behöver ju inte ens bli hennes kompis (om du nu t.o.m säger nej till det för hennes utseende [mad]). Men som sagt, du kan ju bara vara där.. råka veta vem hon är genom din kompis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Och nej jag bryr mig inte direkt om hon har en bra personlighet, hon är ful and thats it.

Har du det där resonemanget lär du aldrig bli riktigt lycklig. En människa är mer än bara yttre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pics or stfu.

Ja, jag är nyfiken.


   
SvaraCitera

McLuver:

(på skoj) ragga på tjejen

haha du får skylla dig själv när du är så jävla dum!


   
SvaraCitera