Aviseringar
Rensa alla

Problem med en kille!


Ämnesstartare

[Jag har blivit kär i mitt kk. Jag har känt konom länge och jag har alltid varit lite intresserad av honom, men jag har aldrig haft så starkan känslor för honom som jag har nu. Jag tror jag han har känslor för mig. Han säger att han inte bara vill ha sex med mig utan vill göra andra saker med mig, T.ex träffa kompisar och umgås. Men problemet är att han inte litar på mig, han tror att jag har andra killar som jag håller på med.
Frågan är:
Hur ska jag göra för att han ska lita på mig och att han fattar att jag är kär i honom? [rolleyes]


   
Citera

Tillit är något man förtjänar, det finns inte precis någon mirakelkur som gör så att han helt plötsligt börjar lite på dig.
Säg att du inte håller på med andra killar och håll inte på med andra killar så borde han ju lite på dig?


   
SvaraCitera

det hon sa


   
SvaraCitera

rita en fien tecking eller något sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

juliaffs:

Hur ska jag göra för att han ska lita på mig och att han fattar att jag är kär i honom? [rolleyes]

Man skaffar sig en hjärna, sen säger man det åt honom. Hur svårt kan det vara? Är sveriges ungdomar så här lama?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har han fått uppfattningen av att du är med andra killar så går den uppfattningen tyvär inte att rubba. The male mind is complex. [n]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera