Aviseringar
Rensa alla

Problem med hotmail, stoppa eller avbryta script


isola:

hur ändrar man det?

Gå till nätverks och delningscenter under kontrollpanelen, välj internetalternativ (ligger nere i vänstra hörnet på w7) och fliken program.

Testa annars att inaktivera alla tillägg i firefox, alternativt installera om/uppdatera till firefox 4.

Ett till alternativ kan vara att skapa ett gmail konto och länka det till ditt hotmail konto. På så vis kan du maila med din hotmail adress från gmail.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle fortsättningsvis rekommendera en bättre mailtjänst, så som gmail.

Något du kan testa är att uppdatera din webläsare om den inte är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

du har min medkänsla för din förtvivlan

tack mackis [sad]

Teal Crab:

Ett till alternativ kan vara att skapa ett gmail konto och länka det till ditt hotmail konto. På så vis kan du maila med din hotmail adress från gmail.

aristoteles:

Jag skulle fortsättningsvis rekommendera en bättre mailtjänst, så som gmail.

Ska testa! Kan man läsa mailen man får till sin hotmail i gmail då? Är så noobig på sådant här.


   
SvaraCitera
Issen

isola:

Ska testa! Kan man läsa mailen man får till sin hotmail i gmail då? Är så noobig på sådant här.

In a way. Du kan sätta igång en vidarebefordring till din gmail. Annars så byt bara. De flesta mailen man får är ju ändå bara skitsaker 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

In a way. Du kan sätta igång en vidarebefordring till din gmail. Annars så byt bara. De flesta mailen man får är ju ändå bara skitsaker 😛

Naj. Studerar ju på distans, har tradera osv. [sad]
Uhuhu så krångligt allt blev nu. Ska duscha och sen ta itu med detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen med vett använder Hotmail. Byt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ska testa! Kan man läsa mailen man får till sin hotmail i gmail då? Är så noobig på sådant här.

Nej inte direkt, det är ju en helt separat tjänst. Men du kommer bli lyckligare utan hotmail.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Nej inte direkt, det är ju en helt separat tjänst. Men du kommer bli lyckligare utan hotmail.

Så då måste jag informera alla om att jag inte vill ha mail till min hotmail längre? 🙁
Krångligt detta blir.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur byter man sitt lösenord på gmail? Det var mkt lättare med hotmail. Men hotmail svek mig ju, så ska numera ha gmail då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ur byter man sitt lösenord på gmail? Det var mkt lättare med hotmail. Men hotmail svek mig ju, så ska numera ha gmail då.

Under Kontoinställningar. Som du hittar i en dropdown-meny upp till höger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Så då måste jag informera alla om att jag inte vill ha mail till min hotmail längre? 🙁
Krångligt detta blir.

Ja, det blir lätt krångligt när man använder fel tjänst. Men ack så trevligare när man väl gör rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Ja, det blir lätt krångligt när man använder fel tjänst. Men ack så trevligare när man väl gör rätt.

[love]


   
SvaraCitera