Aviseringar
Rensa alla

problem med ipod/dator


Ämnesstartare

hej. har en ipod touch mini, och sedan jag bytte dator i julas fungerar det inte att lägga in ny musik på den. har den senaste versionen av itunes och ipoden lyser upp när jag kopplar in den, men det verkar som att datorn inte hittar den. skulle vara väldigt tacksam om någon visste vad problemet var!


   
Citera
Ämnesstartare

🙁             


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du testat med annan kabel och samtliga USB-portar? Fungerar det på någon annans dator?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:
Har du testat med annan kabel och samtliga USB-portar? Fungerar det på någon annans dator?

kabeln funkar eftersom jag laddar ipoden med den, har provat i alla portar, har bara en dator.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: kabeln funkar eftersom jag laddar ipoden med den, har provat i alla portar, har bara en dator.

Testa att installera uppdaterade drivrutiner på datorn din kanske, typ Bios och Chipset. Vet du vad modellen heter? Brukar stå på undersidan på någon klisterlapp. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
hej. har en ipod touch mini, och sedan jag bytte dator i julas fungerar det inte att lägga in ny musik på den. har den senaste versionen av itunes och ipoden lyser upp när jag kopplar in den, men det verkar som att datorn inte hittar den. skulle vara väldigt tacksam om någon visste vad problemet var!

glhf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du måste välja synka musik i iTunes för ipoden. Då kommer all musik i ipoden att raderas och även låsningen mot den gamla datorn. Efter att du har gjort det kan du tanka över musik från den nya datorn. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Testa att installera uppdaterade drivrutiner på datorn din kanske, typ Bios och Chipset. Vet du vad modellen heter? Brukar stå på undersidan på någon klisterlapp. 

ska testa. nä, vet inte. tack!

mrman:
Du måste välja synka musik i iTunes för ipoden. Då kommer all musik i ipoden att raderas och även låsningen mot den gamla datorn. Efter att du har gjort det kan du tanka över musik från den nya datorn. 

det fungerar inte att välja för datorn hittar inte ipoden. jag vet vad som händer när man synkar med en ny dator, det är inte det som är problemet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa en Sony Walkman istället! Bättre ljud får du också! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Skaffa en Sony Walkman istället! Bättre ljud får du också! 

jag har en ipod som jag har betalt för, det ska fungera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

jag har en ipod som jag har betalt för, det ska fungera.

Dumt köp. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Dumt köp. 

jag köpte den för två år sedan, fick bra högtalare till, allt kostade sexhundra, så det var inget dumt köp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt med Apple är dumma köp. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Allt med Apple är dumma köp. 

inget sekttrams i den hår tråden


   
SvaraCitera