Aviseringar
Rensa alla

Problem med kompisen


Ämnesstartare

Behöver er hjälp nu . Det är såhär att jag har varit jättebra kompis med en kille i ungefär ett år. Vi är med varrandra nästan varje dag och pratar hela tiden. Det senaste halvåret har han haft flickvänn, som han har bråkat med och gjort slut fler gånger. För ca 2 månader sen hamnade vi i säng i fyllan och har haft sex flera gånger efter det.

Han säger att han typ är kär i mej och vill ha mej, han vill alltid vara med mej och ljuger för sin flickvänn så att han kan vara med mej, förstår inte riktigt vad han vad han vill med oss. Jag har nu sagt att jag inte orkar hålla på som vi gör nu och att han faktiskt måste bestämma sej vad han vill.

Jag har sagt att jag är välldigt osäker på vad jag vill, men om han nu skulle vilja ha mej så mycket som han säger skulle väll han dumpa sin flickvänn för att satsa på mej? Eller kan han vara rädd för att stå där själv om jag inte vill bli tillsammans med honom, och vill veta till 100% vad jag vill först?

Välldigt förrvirrad jag, och förstår mej inte på pojkar ibland. Så hjälp mej nu.


   
Citera
Ämnesstartare

Ett ord: Svin

Dold text: lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erikasol:

och förstår mej inte på pojkar ibland.

Ja, vi är alla likadana.


   
SvaraCitera

Han låter inte alls som någonting att satsa på. Om han kan gå bakom ryggen på sin nuvarande flickvän är det stor chans att han gör det på dig också. Men det var bra att du ställde krav på att han ska bestämma sig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera