Aviseringar
Rensa alla

problem med långa trådar


Ämnesstartare

Erik Nahlén:

tipps till umare för att få någon att kanske hända är att citera Nalén

i långa trådar så kommer inte senaste sidan upp, för mig, om det bara ligger en post i den. det är extra jobbigt om det är en forumlek...


   
Citera

Prova med en annan webbläsare! [y]


   
SvaraCitera

Är det fler som har samma problem? Och vilken webbläsare använder du?


   
SvaraCitera
Åtta

Kan du förklara bättre hur du menar? Menar du att om det är en tråd på 10 sidor, där sista sidan endast har en enda post, så kan du inte ta dig till sidan 10?


   
SvaraCitera

qazedctgb:

tipps till umare för att få någon att kanske hända

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Erik Nahlén:

Är det fler som har samma problem?

Jag har hört flera som klagat på det (fast kan bara komma på casull just nu). Fast ja, vet ej vilka webbläsare de har. Jag har dock chrome och har inte det problemet, vad jag vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erik Nahlén:

Och vilken webbläsare använder du?

jag använder firefox

Åtta:

Menar du att om det är en tråd på 10 sidor, där sista sidan endast har en enda post, så kan du inte ta dig till sidan 10?

jag menar mer forumlekar som har typ 900 sidor men i stort sätt ja. Är det bara en post på sidan 900 så har jag som sista sida att välja på 899


   
SvaraCitera
Åtta

qazedctgb:

Är det bara en post på sidan 900 så har jag som sista sida att välja på 899

Men hur vet du då att det finns någon post på sidan 900?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Men hur vet du då att det finns någon post på sidan 900?

för att jag ser att det inte är den som står sist i tråden som det står att det är den som har skrivit sist när man trycker på tråden. och ibland blir man citerad och så kommer man ändå inte rätt... jag till och med svarade i en tråd igår och blev länkad fel...


   
SvaraCitera

Åtta:

Men hur vet du då att det finns någon post på sidan 900?

För han postar ju?


   
SvaraCitera
Åtta

qazedctgb:

för att jag ser att det inte är den som står sist i tråden som det står att det är den som har skrivit sist när man trycker på tråden.

Huh. Skumt. Det har jag aldrig upplevt. Jag tror inte att det borde göra någon skillnad vilken webbläsare man använder, i och med att hämtningen av nya poster görs på serversidan. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

i och med att hämtningen av nya poster görs på serversidan. [tard]

nej men det verkar som att det inte bara är jag som har detta problemet m3lis svarade samma sak två gånger i sexfrågelekstråden för att hon blev överst på nya sidan...


   
SvaraCitera

Upplevde detta nyss, i chorme. MYCKET TRAUMATISKT! [cry]


   
SvaraCitera