Aviseringar
Rensa alla

Problem med min Snopp


Tvätta för mycket? Hur ofta tvättar du den? [shake]


   
SvaraCitera

ewwwww[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En gång om dan typ. Och duschar ibland också såklart


   
SvaraCitera
oktan

Skvätt på lite rakvatten!


   
SvaraCitera

oktan:

Skvätt på lite rakvatten!

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså jag vet inte men det kanske e huden som går av. För kan typ dra av huden. Men sen finns där endå mer hud så jag drar inte bort någon hud. Sen kanske för det kliar är när dom bitarna som går av rörs mot håret. Så bler det iritterat och kliar men det kanske är något helt annat också.


   
SvaraCitera

Har du underkänt i Svenska? [mad]

Reffoo14:

Asså jag vet inte men det kanske e huden som går av. För kan typ dra av huden. Men sen finns där endå mer hud så jag drar inte bort någon hud. Sen kanske för det kliar är när dom bitarna som går av rörs mot håret. Så bler det iritterat och kliar men det kanske är något helt annat också.

Har du använt tvål som glidmedel och ej tvättat bort efteråt? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktan:

Skvätt på lite rakvatten!

Vadå hjälper det då bler det ju bara lite finare lukt eller men kanske funkar vem vet


   
SvaraCitera

Jag tror du fjällar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Har du underkänt i Svenska?

Nej det har jag inte. Men är lite trött för ska ha skit lång skoldag imorgon. Så är väll inte på mitt bästa hugg precis. Kan man säga.


   
SvaraCitera

Alltså, det ser ut som huden flagnar rätt ordentligt. Det bör den inte göra. Om det kliar mycket så kan det tyda på att du har ett eksem eller en svampinfektion. Det finns medicin mot det. Gå till doktorn eller en ungdomsmottagning. Det är inget att skämmas för. Klamydia ger inte sådana symptom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Har du använt tvål som glidmedel och ej tvättat bort efteråt?

Ja det har jag en gång men kan det bero på det?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hampie:

Alltså, det ser ut som huden flagnar rätt ordentligt. Det bör den inte göra. Om det kliar mycket så kan det tyda på att du har ett eksem eller en svampinfektion. Det finns medicin mot det. Gå till doktorn eller en ungdomsmottagning. Det är inget att skämmas för. Klamydia ger inte sådana symptom.

Ja ska nog försöka gå till umo men just nu så kliar det inte är mest när jag typ tittar där och sånt annars så kliar det inte alls


   
SvaraCitera

Reffoo14:

Ja ska nog försöka gå till umo men just nu så kliar det inte är mest när jag typ tittar där och sånt annars så kliar det inte alls

Okay. I vilket fall som helst så tycker jag inte att huden skall flaga så mycket som den ser ut att göra, så nog är det värt ett läkarbesök. Du är under 18 så det kostar ändå bara lite tid.


   
SvaraCitera

Reffoo14:

Ja det har jag en gång men kan det bero på det?

Inte om det var längesedan.. Men jag gjorde det en gång, och några dar efteråt så blev det först rött och irriterat. Sedan så började huden lossna.. jag kunde dra av huden lite här och där.. Undrade vad det var..

Sedan kom jag på att det var tvålen.. Det måste ha vart tvålen! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Inte om det var längesedan.. Men jag gjorde det en gång, och några dar efteråt så blev det först rött och irriterat. Sedan så började huden lossna.. jag kunde dra av huden lite här och där.. Undrade vad det var..

Sedan kom jag på att det var tvålen.. Det måste ha vart tvålen!

= )

Men hur länge tog det inan det var normalt?


   
SvaraCitera