Aviseringar
Rensa alla

Problem med överkroppen


Ämnesstartare

Hej alltid när jag ska prova tröjor, t-shirts och jackor så hänger det på min vänstra sida men på högra sidan sitter den inte lika löst.. den är mer dragen mot min rygg.. svårt att förklara det vanliga om plagget är rakt i ryggen inte rakt på halva sidan och sedan ''formad'' på andra halvan

nån som har liknande problem? kanske nått med min axel, skulderblad? har enorm smärta på högra sidan.. så är det så att jag måste bygga upp axlarna, skuldrarna så dom blir jämna? isåfall vilka övningar?


   
Citera

ENORM smärta? Du kanske ska besöka en läkare om du har ENORM smärta...

Du kanske har skolios.


   
SvaraCitera

Du har runkat så pass mycket med din högra arm att den har blivit mycket större än din vänstra arm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte problem med ryggraden har endast ont i skulderbladet och har haft det i ca 5 månader nu.. googlade skolios och kanske kan stämma att ena skulderbladet är mycket längre ner än det andra..


   
SvaraCitera

Pattelatte:

Har inte problem med ryggraden har endast ont i skulderbladet

Säkert suttit för mycket vid datorn och fått massvis med muskelknutar -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej har varit ute och sprungit varje dag hela sommaren, nästan inte använt datorn nått under sommaren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Du har runkat så pass mycket med din högra arm att den har blivit mycket större än din vänstra arm.

Fan vad omoget. sitta bakom en skärm och säga sånt över internet.


   
SvaraCitera

Pattelatte:

Fan vad omoget. sitta bakom en skärm och säga sånt över internet.

Nej -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill bara ha seriösa svar inte från några småungar som ''spelar coola'' över internet men är mobboffer i verkligheten


   
SvaraCitera

Pattelatte:

Fan vad omoget. sitta bakom en skärm och säga sånt över internet.

Fan vad omoget att sitta och kalla mig omogen bakom en datorskärm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Fan vad omoget att sitta och kalla mig omogen bakom en datorskärm.

asså vem fan tror du att du är? komma och säga skit till mig jag bad bara om hjälp vad jag ska göra ang mitt ryggont -.- asså du är fan sjuk i huvut hedan efter ska jag blocka dig jävla mobboffer


   
SvaraCitera

Kolla upp det hos farbror doktorn, här kommer du mestadels få smädelser från trettonåringar och ej nämnvärt mycket konstruktivt.


   
SvaraCitera

Pattelatte:

asså vem fan tror du att du är? komma och säga skit till mig jag bad bara om hjälp vad jag ska göra ang mitt ryggont -.- asså du är fan sjuk i huvut hedan efter ska jag blocka dig jävla mobboffer

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå till doktorn.
Antingen är det något fel eller så är du bara asymmetrisk.


   
SvaraCitera