Aviseringar
Rensa alla

Problem med språkbyte i windows 7


Ämnesstartare

I skrivande stund så är jag inte långt bort ifrån att slita av mig allt mitt hår på kroppen. Jag har tankat det svenska språkpaketet från windows update, och skiten indikerar på att installationen är klar dessutom. Liks förbannat så finns det ingen möjlighet till att ändra display language. [shake]

En bekant till mig hävdar att under "install/uninstall display language" ska det finnas ett rullgardinsfönster där man kan välja språk. jag vet inte om det beror på min version av ultimate eller så, men för mig så syns inte detta omtalade rullgardinsfönster.[cry]

någon annan som upplevt detta fenomen och "lived to tell the story" så att säga?


   
Citera

som man säger på IT-supporten: haru provat att starta om datorn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

som man säger på IT-supporten: haru provat att starta om datorn?

som man säger som konsument: flertalet ggr.


   
SvaraCitera

Du har installerat w7? [crazy] tillåt mej att gratulera, herrn.
ne skoja lol hur kunde du


   
SvaraCitera

Har du slutfört installationen och startat upp den som vanligt efter att den är klar? Är det på engelska nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Limefruit:

Har du slutfört installationen....

det står i windows update att det är klart och betalt. både nedladdningen och installationen. skulle egentligen ha prövat installerat det manuellt, skulle bara ha hittat någon sida där language-packen är uppladdad.

edit: och det på engelska är, ja[sad]

det stora abret är egentligen att det inte finns något alternativ till att ändra språket, bara installera eller avinstallera.


   
SvaraCitera

Jobbigt :/ Noo man brukar ju inte kunna ändra språket efter att man har installerat tyvärr :S gjorde misstaget att installera ett servicepack på engelska en gång, mummelmutter.

Tickstart:

Du har installerat w7? [crazy] tillåt mej att gratulera, herrn.

Det har ju fått riktigt bra betyg hittills, jämfört med Vista iaf 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett annat aber är ju den bövlarns startmenyn :@ går inte ändra till classic view som när man hade xp.


   
SvaraCitera

du ändrar språk under national settings. sen loggar ut och sedan in igen och du har det på svenska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funkar bra för mig...Vet inte hur jag ska hjälpa dig!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera