Aviseringar
Rensa alla

Problem med T9... hjälp? ^^


Ämnesstartare

Hejsan 😀

Har en relativt ny Sony Ericsson mobil, och på denna är det naturligtvis T9. Och det har funnits på mina förra mobiler också, så är ju van med det. So far, so good.

Men det finns ett problem. Det flesta ord jag sparar, sparar jag med liten bokstav i början. Typ "nagellack" (fråga inte xD), men sen är det vissa ord som jag sparat med stor bokstav i början. Så när jag skriver det ordet, fast det är i mitten av en mening, så blir det stor bokstav och så måste jag ändra det. Lite irriterande.

Det är dock något som är väldigt irriterande. Håller på att dampa sönder, seriöst. Det är ordet "Öh". Varje gång jag ska skriva "ni" så dyker ordet "Öh" upp. Då måste jag först byta till "Ni" och sen göra det till små bokstäver. VARJE GÅNG... Sen kom jag på en lösning! Jag tar bort "Öh" (och alla andra ord som börjar på stor bokstav) och lägger till dom igen, fast med små. Smart va? 😀 MEN. Det går inte att radera?! Jag kan ta bort alla ord med små bokstäver, men inte som börjar med stor.

Någon som vet varför? Någon som vet hur jag ändrar detta? Vet inte vart jag ska ta vägen.... och skyndar ni er inte kanske mobilen åker i väggen.. [tard]


   
Citera
Ämnesetiketter

Låter skumt, googla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig: Tro mig, har försökt "/


   
SvaraCitera

nä, tillbe t9-guden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sarkofag: Iförsig, det borde jag ju provat tidigare 😀


   
SvaraCitera

Testat bruksanvisningen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken SE mobil har du?


   
SvaraCitera

ååh t9 [love] Får Nörd och Skit, älskar det.


   
SvaraCitera

bristnudel.


   
SvaraCitera

brekpin.


   
SvaraCitera

Men radera inte orden, ändra de bara.


   
SvaraCitera

dom ska gå både radera och redigera oavsett vilken storlek första bokstaven har. sista utväg är att återställa mobilen till ursprungsskick, men då försvinner allt i mobilen inkl sms och kontakter och inställningar, kan hjälpa att uppdatera mobilen, händer dock samma sak med kontakter och inställningar osv..


   
SvaraCitera

sarkofag:

bristnudel.

Hej[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker du ska gå dit du köpte den och berätta, fråga om det är ett vanligt problem och hur du ska lösa det.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Hej[blush]

tja.


   
SvaraCitera