Aviseringar
Rensa alla

Problem med T9... hjälp? ^^


Gå in på "mina ord" och ändra där. Har jag fått göra med massa ord 🙁


   
SvaraCitera

sarkofag:

bristnudel.

Min bristnudel är mkt fin [love]


   
SvaraCitera

har också en sony ericsson
T9 cepar sönder den XD hatar det


   
SvaraCitera

Får ständigt utvidga min lurs vokabulär.


   
SvaraCitera

min samsung är värre. Den har lagt till "Mäh" som alltid visas före och. Man kan heller inte gå bakåt så om man bläddrar förbi det ordet man vill ha så måste man gå hela varvet runt igen. Man måste också komma till sista möjliga ordet för att kunna stava det eftersom det inte är förens då som "stava"knappen syns. Sen lägger den bara till vissa ord. Oftast de jag inte jättegärna vill lägga till, typ Mäh. Notera den stora bokstaven i Mäh. Hatar samsungs t9. hatar samsung. Kameraknappen är trasig.


   
SvaraCitera

Min mobil är manschauvinist. Känner till allsköns mansnamn, men knappt några kvinnonamn, även om det bara är en bokstavs skillnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

volleyfantasten:

Testat bruksanvisningen?

Jupp. Nothing.

Sendjil:

vilken SE mobil har du?

Yari (u100i)

honolulu:

Men radera inte orden, ändra de bara.

Försökt flera flera flera gånger....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

sista utväg är att återställa mobilen till ursprungsskick, men då försvinner allt i mobilen inkl sms och kontakter och inställningar, kan hjälpa att uppdatera mobilen, händer dock samma sak med kontakter och inställningar osv..

Men asså, om jag flyttar över typ smsen till minneskortet, och sedan återställer och sen flyttar över smsen till telefonminnet igen, går det fortfarande att läsa dom? :/

lovepayyouback:

tycker du ska gå dit du köpte den och berätta, fråga om det är ett vanligt problem och hur du ska lösa det.

Well, köpte på nätet då... Men läste i bruksanvisningen att det finns typ SE-center. Borde gå till nåt sånt kanske?

Budolicious:

Gå in på "mina ord" och ändra där. Har jag fått göra med massa ord 🙁

Som jag sa så går det inte att ändra dom :/ jävla skit mobil >.<


   
SvaraCitera

jennyyy:

Som jag sa så går det inte att ändra dom :/ jävla skit mobil >.<

Verkar vara bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Verkar vara bra!

Öh, vad verkar vara bra? xD


   
SvaraCitera

jennyyy:

Öh, vad verkar vara bra? xD

telefonen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att T9 cepar har nog inte med telefonen att göra? Men men


   
SvaraCitera

jennyyy:

Att T9 cepar har nog inte med telefonen att göra? Men men

Nähänä. Då är det väl sbs då.


   
SvaraCitera
Åtta

Jag undrar vad det är för förbannade djävla ärkeretard som utformat den T9-variant som används i Sony-Ericssons mobiler. I 99% av alla fall så ska bokstav efter punkt, utropstecken eller frågetecken vara versal, så varför sparar den inte bara hela sin ordlista i gemener, för att sedan ersätta den inledande bokstaven med en versal om föregående tecken eller föregående tecken -1 är punkt, fråge- eller utropstecken! Det gör mig så frustrerad varje gång jag ska skriva ett SMS. De måste ju haft en sommarjobbare direkt från högstadiet att utforma skräpet.

[mad]

[mad]

Så arg blir jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag undrar vad det är för förbannade djävla ärkeretard som utformat den T9-variant som används i Sony-Ericssons mobiler. I 99% av alla fall så ska bokstav efter punkt, utropstecken eller frågetecken vara versal, så varför sparar den inte bara hela sin ordlista i gemener,

Åtta:

för att sedan ersätta den inledande bokstaven med en versal om föregående tecken eller föregående tecken -1 är punkt, fråge- eller utropstecken! Det gör mig så frustrerad varje gång jag ska skriva ett SMS. De måste ju haft en sommarjobbare direkt från högstadiet att utforma skräpet.

Kunde inte sagt det bättre själv... Gah >.<


   
SvaraCitera