Forumet - problem med tjej

problem med tjej

243 0 36
Hej,

Jag har precis skaffat mig en tjej men jag har ett problem[n].

Hon ser väldigt bra ut precis som jag vill ha det. förut innan vi var tsm så var vi bara kompisar och jag tyckte väldigt mycket om henne redan då.

Jag blev tex svartsjuk när hon pratade med andra killar för att jag vet att alla killarr jag känner iallafall tycker att hon ser bra ut.

Men nu när jag har varit med henne en natt så tröttnar jag på henne och vi träffas ändå bara 1 gång i veckan minst.
Innan jag träffar henne så längtar jag jätte mycket efter henne och sen så vill jag typ bara att hon ska gå. Så jag undrar har ni haft samma problem eller är jag ensam och hur kan jag göra så att jag slipper känna så här. tacksam för svar [y]

Spana också in:

frukostkorv:

Innan jag träffar henne så längtar jag jätte mycket efter henne och sen så vill jag typ bara att hon ska gå. Så jag undrar har ni haft samma problem eller är jag ensam och hur kan jag göra så att jag slipper känna så här. tacksam för svar [y]

Du kanske bara är osäker på dina känslor för henne vilket gör att du stöter bort henne. Eller så är du bara inte kär.
frukostkorv:

svartsjuk när hon pratade med andra killar[/quote

frukostkorv:

är jag har varit med henne en natt så tröttnar jag på henne

frukostkorv:

vill jag typ bara att hon ska gå

Gör slut, du verkar inte ens kär i tjejen. Du vill nog mest bara ha henne om en trofé som du kan visa upp för dina kompisar. [mad]