Aviseringar
Rensa alla

Problem med tjej


Wox93
Ämnesstartare

Det är nämligen så att min kompis har varit otrogen med sin tjej kanske 8 gånger och jag börjar verkligen gilla henne. Hon är fortfarande kär i min kompis och de blev precis tsm igen... Jag börjar bli väldigt förtjust i henne så jag vill verkligen lägga in en "stöt" på henne. Min kompis ska snart åka till fjällen. Ska jag satsa eller vad ska jag göra? Tjejen och jag har pratat mycket face to face men även via sms och facebook. Jag tycker faktiskt inte att min kompis förtjänar att vara tsm med henne. Har har ligger runt med andra tjejer -.- tjejen och killen är 16 år medans jag är 18. Vad ska jag göra? Svar uppskattas stort


   
Citera

Wox93:

min kompis har varit otrogen med sin tjej kanske 8 gånger

[rolleyes]

de verkar ha en principfast förbindelse de där två


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Du borde ta dig i kragen och stoppa undan alla backstabbing tendenser.


   
SvaraCitera

^


   
SvaraCitera

Vem är viktigast för dig, tjejen eller killen? Räkna med att killen och antagligen några av era gemensamma vänner försvinner om du snor hans brud.


   
SvaraCitera

Om inte din kompis kan hålla lill-huvud i styr varför ska du?

Jag menar, tjejen förtjänar säkert något bättre än en kille som inte kan vara trogen.
Snacka med tjejen och berätta vad du känner, så får du reda på om hon känner det samma.


   
SvaraCitera

You go, Robin Hood.


   
SvaraCitera

Ja, tjejer är alltid problem!


   
SvaraCitera
Wox93
Ämnesstartare

Hmm, men när min kompis åker till fjällen skulle jag kunna skicka ett sms däe jag frågar om hon vill se på en film. Eller ginns det någon annan antivitet som är bättre om man vill komma varandra närmare?


   
SvaraCitera