Aviseringar
Rensa alla

Problem med tjejer


Ämnesstartare

Hejsan!
Jag har ett jobbigt problem, det är så att jag vågar inte prata med tjejer utan att ha en killkompis med mig, alltså jag blir bara så jävla nervös. Jag har aldrig haft en flickvän och jag är 15 år gammal 🙁 Jag har varit nära att ligga några gånger med samma tjej men jag har alltid bangat ut. Dessutom så har jag varit på G med en tjej men jag vågade inte göra något och nu är hon tillsammans med en annan snubbe. Har ni några tips som kan hjälpa mig ur detta?


   
Citera

Gör en YOLO


   
SvaraCitera

Det är HELT NORMALT att inte haft flickvän när man är femton. Varför blir du så nervös? Vad är det värsta som kan hända? Hur troligt är det att det värsta händer? 


   
SvaraCitera

Försök  o prata med tjejerna som dom vore dina polare,


   
SvaraCitera

Prata med de som du pratar med dina andra kompisar? Tjejer bitts inte. Fråga hur de mår etc. Glad


   
SvaraCitera
Davvez

Har ungefär samma problem, har bara haft en tjej, aldrig haft sex (är 15) och spenderar numera mesta tiden framför cod :/ 


   
SvaraCitera

Vet hur det känns, var i din sits när jag var 15 bast också är några år sen. Men kan säga att känn ingen ångest över det. Kommer bara följa dig ju äldre du blir, det vet jag av erfarenhet och jobbar på att sluta tänka på det. Men ju yngre man är ju äldre är det att ändra tänk tror jag :p 
Du kommer hitta en söt och trevlig tjej till slut ska du se!


   
SvaraCitera

Gå till en eskort


   
SvaraCitera

i sociala sammanhang brukar jag lugna mig själv med att påminna mig om att det verkligen går åt skogen kan jag alltid hoppa från bron


   
SvaraCitera