Aviseringar
Rensa alla

problem med u-torrent och Ares


Ämnesstartare

hej, har nästan alltid använt mig utav u-torrent men ville ha ett snabbare sätt att skaffa hem låtar, alltså singlar, en för en.
så då skaffade jag ett jättebra program som heter Ares, problemet är att alla mina torrents nu kommer till Ares istället för u.torrent där jag vill ha dem (alltså filmerna osv) ares är ett program liknande limewire alltså med egen sån "toolbar" där man väljer låtar eller vad det heter.
hur ändrar jag så att jag fortfarande har kvar Ares men laddar hem filmer osv från andra sidor på u-torrent?


   
Citera
Ämnesstartare

Spotify?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Högerklicka på en torrent-fil -> öppna med -> Välj program -> Välj µtorrent, kryssa i använd alltid detta program för den här typen av filer. OK


   
SvaraCitera

fannylicious:

hur ändrar jag så att jag fortfarande har kvar Ares men laddar hem filmer osv från andra sidor på u-torrent?

Du kan ställa in att torrents automatiskt ska köras i u-torrent eller ares, förstod inte riktigt om musiken du laddade genom ares var torrents eller inte? Hur som helst ska du ladda ner enstaka låtar rekomenderar jag kickyoutube.com och skreemr.com [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack så mycket!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

Du kan ställa in att torrents automatiskt ska köras i u-torrent

hur gör man det?


   
SvaraCitera

fannylicious:

Hur gör man det?

Som jaag_91 skrev

jaag_91_:

Högerklicka på en torrent-fil -> öppna med -> Välj program -> Välj µtorrent, kryssa i använd alltid detta program för den här typen av filer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

Som jaag_91 skrev

men när ska man högerklicka på torrent filen?
haha sorry om jag är helt kass


   
SvaraCitera

fannylicious:

Men när ska man högerklicka på torrent filen?
haha sorry om jag är helt kass

Antingen laddar du ner en .torrent utan att starta den från internet och letar på den på din dator, eller så kan du starta u-torrent och gå till Inställningar -> Allmänt -> Associera med .torrent filer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fannylicious:

men när ska man högerklicka på torrent filen?
haha sorry om jag är helt kass

ladda ner en random torrent-fil till skrivbordet


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

Antingen laddar du ner en .torrent utan att starta den från internet och letar på den på din dator, eller så kan du starta u-torrent och gå till Inställningar -> Allmänt -> Associera med .torrent filer

tusen, tusen tack 🙂


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera