Aviseringar
Rensa alla

Problem på idrotten..


Ämnesstartare

Innan jag får frågor, ja jag är gay. Här är mina problem med gympan, när jag ser vissa killar i min klass så kan jag inte riktigt sluta kolla när dom gör något som springa varv. Jag har nog aldrig fått erektion i gympa salen men nu när jag tänker på det så har jag nog fått det flera gånger i omklädningsrummet.
Jag är hela tiden rädd och nervös när lektionen är slut så jag skyndar mig hela tiden ut fort och när folk frågar så säger jag bara att jag tycker att omklädningsrum är vidriga och smutsiga.
Jag blir såklart nervös och errrh.. upphetsad när jag måste vara i samma rum.
Jag brukar bara duscha/bubbelbada hemma c:
Ett jävla helvete..


   
Citera

simommrt1:

Ett jävla helvete..

Förjävligt med massa snygga nakna killar överallt [crazy]


   
SvaraCitera

för mig gick det alltid rätt bra trots att jag har haft några riktiga hetingar i skolan genom åren men jag antar att jag inte har så lätt att få stånd utan beröring av något slag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan, du borde va stolt, alla pojkars dröm är ju att få vara i flickornas omklädningsrum.. I ditt fall som gay känner la du något liknande i pojkarnas omklädningsrum? [crazy][wink]


   
SvaraCitera

S3ON:

Fan, du borde va stolt, alla pojkars dröm är ju att få vara i flickornas omklädningsrum.. I ditt fall som gay känner la du något liknande i pojkarnas omklädningsrum?

jo, särskilt stolt antar jag att han borde bli om han får stånd inför sina manliga klasskamrater, det lär säkert uppskattas! [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

det lär säkert uppskattas!

Det är det ju göra! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meh, tänk inte så mycket på det...


   
SvaraCitera