Aviseringar
Rensa alla

problem problem...


Ämnesstartare

Men samtidigt så försöker jag att göra det, vill ju verkligen att jag ska kunna göra det.


   
SvaraCitera
Jeay_L

stylebird:

Nä precis är så jag känner, känns som att jag inte kan lita på någon.

Har väldigt få som jag litar på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Har väldigt få som jag litar på!

Visst litar jag p folk, men man blir så osäker då en av sina närmaste kompisar gör såhär, kanske är det andra som också håller på?


   
SvaraCitera
Jeay_L

stylebird:

Visst litar jag p folk, men man blir så osäker då en av sina närmaste kompisar gör såhär, kanske är det andra som också håller på?

Man vet aldrig.. har du pratat med din kompis och frågat hur han känner för tjejen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Man vet aldrig.. har du pratat med din kompis och frågat hur han känner för tjejen?

Nä det har jag inte, vågar inte då jag inte vet allt dom snackat om.


   
SvaraCitera
Jeay_L

stylebird:

Nä det har jag inte, vågar inte då jag inte vet allt dom snackat om.

Okey! Det får bli en trevlig eller otrevlig överaskning! När skulle du träffa tjejen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Okey! Det får bli en trevlig eller otrevlig överaskning! När skulle du träffa tjejen?

Jo precis ! Det är ett tag kvar, hon kommer hit under våren så då får vi la se hur de går.


   
SvaraCitera
Jeay_L

stylebird:

Jo precis ! Det är ett tag kvar, hon kommer hit under våren så då får vi la se hur de går.

Du får hålla tummarna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Du får hålla tummarna!

Japp ska göra det, du med! tack för all hjälp [love]


   
SvaraCitera
Jeay_L

stylebird:

Japp ska göra det, du med! tack för all hjälp

Varsågod! Känns ändå bra att någon är med eller varit med om samma sak..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Varsågod! Känns ändå bra att någon är med eller varit med om samma sak..

Ja tack för allt än en gång [love]

Så less jag blir, kompisen verkar ignorera mig då jag pratar med honom. Är inte detta ett tecken om något att han döljer något, så förbannad nu! Han kan ju säga något, nä imorn då ska jag ta reda på hur det egentligen ligger till, så det här får ett slut, pallar inte att ha det så här. GAH! blir tokig bara på tanken, snälla nån..

Förstår inte varför det alltid ska dyka upp sån här skit, vill gå vidare och skita i detta, men klarar inte går inte att sluta att tänka på ju. Känner mig som en svartsjuk lite skit och inget verkar gå som jag vill, hopplöst känns det.


   
SvaraCitera

damn...detta hände mig för exakt 2 år sedan...jag vet hur det känns kompis. ser att du har snackat ut om det nu och är relativt nöjd med det. men deppa inte för mkt bara. det slutade bra för mig (inte mellan mig och kompisen, men han visade sig iaf inte vara nån bra vän, han försökte ragga på henne fastän vi hade inlett ett förhållande så jag sket i honom) men lycka till [bigcheers]


   
SvaraCitera
Jeay_L

stylebird:

, kompisen verkar ignorera mig då jag pratar med honom. Är inte detta ett tecken om något att han döljer något

Kan vara.. [shake]

stylebird:

Känner mig som en svartsjuk lite skit och inget verkar gå som jag vill, hopplöst känns det.

Det har du nästan rätt att känna dig som! Fick massa skit för att jag var svartsjuk och "inte kunde unna min vän lycka.." men det är väldigt svårt i såna situationer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har vart tillsammans med en av mina bästa vänners ex-sommarflirt snart 5 månader, ehm. Det mellan dom var dock inte alls särskilt seriöst och han brydde sig inte alls utan var glad för min skulle och tycker vi passade bra ihop och vi kan umgås alla tre utan problem.

Om de verkligen blir kära i varandra som nu är det som du verkar orolig för får du väl släppa grejen bara, annan grej om ni verkligen var ett par under en längre tid. De lär ju inte sluta träffa varandra för att du säger att du vill det om det är så iaf.

Lättare sagt än gjort antar jag.

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Det har du nästan rätt att känna dig som! Fick massa skit för att jag var svartsjuk och "inte kunde unna min vän lycka.." men det är väldigt svårt i såna situationer!

Nä det är inte lätt asså [shake]

Klorofyl:

Om de verkligen blir kära i varandra som nu är det som du verkar orolig för får du väl släppa grejen bara, annan grej om ni verkligen var ett par under en längre tid. De lär ju inte sluta träffa varandra för att du säger att du vill det om det är så iaf.

Ja, men grejen är att jag vet att han inte är kär, han vill bara ha sex och det har han sagt till mig tidigare och då trodde jag han skojjade, jag trodde aldrig han ens skulle tänka tanken om att försöka ens, men nu verkar det ju så?.. Jag vet också att han var avundsjuk på mig då jag var med henne och han höll på en massa och snacka en massa.

Och jag kan inte göra något åt att dem snackar eller om dem nu kommer att träffas, de jag kan göra är att säga upp mina relationer med dem. Men detta är ju ingenting jag vill och hade jag varit honom skulle jag tycka att det kändes skumt att vara med någon som en av sina bästa kompisar varit med redan, blir så arg och ledsen på honom. Så gör inte en riktig kompis. Det är väll en sak om det är okej för tredje part och att relationen tidigare bara varit en flört, men när han vet vad vi hade och vad vi har, då blir jag arg!


   
SvaraCitera