Aviseringar
Rensa alla

Problemhästar


Ämnesstartare

Vet någon om det finns något ställe där man tar hand om vanvårade hästar så som man tar hand om kanske övergivna katter om ni fattar.
Ska jobba med problemhästar men kan inte hitta någon som gör detsamma.
Seriösa svar tack.


   
Citera
Ämnesetiketter
B3ll4

asså alla vill ju ha en gratis häst, det finns många stall och sånt ju som är bra på att hjälpa hästarna och få dem lite snällare.


   
SvaraCitera

B3ll4:

asså alla vill ju ha en gratis häst, det finns många stall och sånt ju som är bra på att hjälpa hästarna och få dem lite snällare.

[tard]


   
SvaraCitera

woaaaah:

Ska jobba med problemhästar men kan inte hitta någon som gör detsamma.
Seriösa svar tack.

problemhästar är inte samma sak som vanvårdade övergivna hästar.Problemhästar är hästar som är istadiga,kastar av folk,omöjliga att rida in.Dock så vill jag inte kalla d problemhästar utan hästar med människoproblem,precis det d är.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Svenska hästars värn tar hand om vanvårdade hästar..
Problemhästar - är som Tözen säger just hästar med problem och då finns det ju såklart olika tränare/beridare som tar hand om sk "problemhästar"


   
SvaraCitera
B3ll4

ti-92:

[tard]

vad?[smile]


   
SvaraCitera

woaaaah:

Vet någon om det finns något ställe där man tar hand om vanvårade hästar så som man tar hand om kanske övergivna katter om ni fattar.

Nyhléns?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

problemhästar är inte samma sak som vanvårdade övergivna hästar.Problemhästar är hästar som är istadiga,kastar av folk,omöjliga att rida in.Dock så vill jag inte kalla d problemhästar utan hästar med människoproblem,precis det d är.

Ska iaf hålla på med båda dårå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Nyhléns?

vah ? x)


   
SvaraCitera

woaaaah:

Ska iaf hålla på med båda dårå.

du är 15,en 15 åring har inte tillräckligt med kunskap och erfarenhet inom etologi för att klara av problemhästar.


   
SvaraCitera

jag är en snell hest [blush]


   
SvaraCitera

bara för att dom har insett att det är mycket bättre när ingen får bestämma över dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

du är 15,en 15 åring har inte tillräckligt med kunskap och erfarenhet inom etologi för att klara av problemhästar.

[tard] etologoi har inget med hur bra man handskas med hästar [chocked]


   
SvaraCitera

yesyesknark:

etologoi har inget med hur bra man handskas med hästar

läran om hästars beteende har inget med hantering av dom att göra?herregud säger jag bara...för att kunna hantera problemhästar så måste man både ha teoretisk kunskap och känsla för det,det finns en anledning till varför vissa störda hästar skickas till professionella människor med åratal av erkarenhet och inte 15 åringar.[tired]


   
SvaraCitera
B3ll4

Tözen:

inte 15 åringar.[tired]

Men hon kanske är jätteduktig på sånt? då spelar väl inte ålder roll [surprised]


   
SvaraCitera