Aviseringar
Rensa alla

probs...


Ämnesstartare

tjena, ja har ett litet problem här, asså ja kan verkligen inte bli kär i en tjej 😮 har vare med hur många som helst, snygga snälla smarta, men de går ändå inte för mig, typ dagen efter man har varit me dom första gången känns de hur bra som helst men sedan efter nåra dar försvinner det. mina polare kan vara tillsammans med en tjej bara hon ser bra ut!:O men för mig går det inte. Har t.o.m funderat på om jag är bög men skulle aldrig kunna tänka mig att ligga med en kille, aldrig i livet, visst känner ja mig trygg å så och har en bra känsla i magen när ja e med mina killpolare, men de är inte så att ja tänder på killar. Bara tjejer. hjääälp


   
Citera

Gör inte så stor grej av kärleken, är det rätt så kommer den när den kommer. Trodde inte heller att jag kunde bli kär, men så efter ett tag med min bättre hälft så var jag galet kär i henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej tackar! men ja känner att ja är 16 nu och har aldrig haft ett seriöst förhållande, börjar få panik känns de som


   
SvaraCitera

är rätt normalt att inte kunna bli kär i tjejer, dom flesta tjejer är för dumma i huvudet för att man skulle kunna få känslor för dom[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahaha @ kebu12, där har vi svaret![bigsmile]


   
SvaraCitera