Aviseringar
Rensa alla

Producera bröstmjölk som man?! [surprised]


Ämnesstartare

Imoon:

Nja, vätska men knappt värt att kalla mjölk då mjölk innehåller nyttiga ämnen och så vidare.

Okej, men lika äckligt oavsett vad det är :S

Imoon:

För att män ska producera "mjölk" krävs en jävla massa.. Ungen ska Dold text: försöka dia en hel del, stackars barn.

Ungen? Men funkar det alltså inte om min sexpartner suger?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Men jag tycker det är äckligt. Tänk om jag hade sex med en kille och säg på hans bröst å så kom det mjölk, blä [tard][chocked]

Mysigt ju. [sad]

Men, se till att mjölka dig innan du har sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

anabola steroider

Varför? Vilka idiotiska argument har du för att göra något så idiotiskt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Känna mig gravid, alltså... jag är kille?

jag antar det, venne :s

Zwift:

svensk dagstidning tror jag de va.

Ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Ungen? Men funkar det alltså inte om min sexpartner suger?

Det var/är ju en svensk man som försöker nu.. Vad jag vet har han ännu inte lyckats och han började nog i september om jag ej misstar mig..
Krävs väääääldigt mycket. Krävs en hel del ens för en icke gravid kvinna att producera bröstmjölk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Mysigt ju.

Men, se till att mjölka dig innan du har sex.

xD

dör. Kommer du hem med mjölkmaskin och mjölkar mig varje gång innan jag ska ha sex då? x'D Eller du kanske mjölkar för hand som med en kossa 😀

Myksa:

Varför? Vilka idiotiska argument har du för att göra något så idiotiskt?

Tyst troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Det var/är ju en svensk man som försöker nu.. Vad jag vet har han ännu inte lyckats och han började nog i september om jag ej misstar mig..
Krävs väääääldigt mycket. Krävs en hel del ens för en icke gravid kvinna att producera bröstmjölk.

Okej det var skönt att höra. Men vet du ifall han den killen tar androgena hormoner? För det kommer jag ju få i mig om jag ska kura...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Men vet du ifall han den killen tar androgena hormoner? För det kommer jag ju få i mig om jag ska kura...

Ingen aning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

xD

dör. Kommer du hem med mjölkmaskin och mjölkar mig varje gång innan jag ska ha sex då? x'D Eller du kanske mjölkar för hand som med en kossa 😀

aa kommer med lilla maskinen och hjälper [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Tyst troll.

Helt underbart. Att jag får mina förutfattade(?) meningar besvarade.

Varför är gymkillar ofta jubelidioter. Är det så att idioter gymmar - eller blir de idioter av gymmandet? Mycket intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Varför är gymkillar ofta jubelidioter.

Det är de inte. Som jag sa i den andra tråden så har studier visat att de som tränar på gym har både högre medellön och högre medelIQ än de som inte gör det.

Myksa:

Mycket intressant.

Den intressanta frågan är varför du jämt ska komma och försöka trycka ner folk som gymmar? Avundsjuk på att de har snyggare kropp än du eller vad är det frågan om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Det är de inte. Som jag sa i den andra tråden så har studier visat att de som tränar på gym har både högre medellön och högre medelIQ än de som inte gör det.

"IQ" Tack ska du ha.

Zwift:

Den intressanta frågan är varför du jämt ska komma och försöka trycka ner folk som gymmar? Avundsjuk på att de har snyggare kropp än du eller vad är det frågan om?

Jag tycker bara att det är väldigt intressant.
Ska ju säga att det inte gäller alla som gymmar! Men det verkar som att en stor del av de som gymmar är väldigt stereotypiska puckade killar. De är en väldigt tydlig gymmande grupp.

Det mest intressanta är att jag har känt killar innan de började gymma och sedan medans de gymmade och de betedde sig helt klart mer puckat. De blir mer stöddiga och längre ifrån verkligheten. Då går och gymmar en kvart, dricker en proteindrink och är helt plötsligt ungefär puckade på det typisk sättet som amerikaner är i filmer.
Och att ta anabola... Kom med ett intelligent argument för det.

För att svara på din fråga: Nej jag är inte avundsjuk på deras kroppar. Jag är helt nöjd med min kropp till skillnad från väldigt många som gymmar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

varför du jämt

Du har haft andra användare har tidigare va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

"IQ" Tack ska du ha.

Menar du att IQ inte är ett bra sätt att mäta intelligens på? Återigen avundsjuk eller?

Myksa:

Du har haft andra användare har tidigare va?

Ja

Myksa:

Och att ta anabola... Kom med ett intelligent argument för det.

Jag vill få ut maximalt av min träning, du behöver inte känna dig hotad av det. Låt folk göra vad de vill med sina egna kroppar för fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Menar du att IQ inte är ett bra sätt att mäta intelligens på? Återigen avundsjuk eller?

Tycker bara IQ är ett dumt påfund. I tester får jag över medel men vad säger det. Ingenting.
Jag har läst flertalet mattekurser på högskolenivå. Det vill säga svårare matte än de allra flesta människor ens har sett. Ser jag mig själv som smart för det - absolut inte! Jag har ganska lätt för matte bara.
Och att ha hög IQ - det tycker inte jag säger något annat än att man är bra på IQ-test.

Zwift:

Jag vill få ut maximalt av min träning

Men allt negativt då!? [shake]
Ganska duktiga förändringar av kroppen. Sterilitet, laktosering och en uppsjö av andra fysiska och psykiska besvär.
Förresten - vad hjälper det där mest? Blir man starkare, får man större muskler (utseende) eller blir man uthålligare (så att man kan träna mer).

Zwift:

du behöver inte känna dig hotad av det. Låt folk göra vad de vill med sina egna kroppar för fan.

Finns ju anledningar till att det är förbjudet. Så finns alla skäl till att känna sig hotad...

Anser du att du kommer ha kontroll på din doping så att du aldrig kommer utsättas för risker? Jag vet ju inte hur insatt du är.


   
SvaraCitera