Aviseringar
Rensa alla

Prövade nyligen anal onani


Ämnesstartare

Detta är en seriös tråd, så innan ni tror att jag trollar så borde ni veta att jag bara är väldigt rak på sak.
Inget smygande runt ämnet eller någon sådan skit. Ni får gärna slänga fram lite egna åsikter ifall ni känner för det, men seriösa svar uppskattas verkligen.

Så förra veckan så prövade jag anal onani 2 gånger. Använde en dildo m. vibrator.
Tänkte att jag kunde pröva igen då det var ett tag sedan jag hade haft analsex och erfarenheterna löd såhär:
Första gången: Gjorde ont först, men senare så blev det lättare.
Andra gången: Gjorde mer ont och avbröts för att kondomen gick sönder.

Onani med leksak har väl gått ganska bra antar jag.
Tror nog att jag börjar få ett intresse i detta sexuellt och det får en lite att tänka. Kommer framtida partners tycka om denna sida av mig? Kommer det leda till andra sexuella aktiviteter?


   
Citera
Ämnesetiketter
Kudhos

Om din partner gillar analsex -> Ja.
Om din partner gillar inte analsex -> Nej. 


   
SvaraCitera

Det låter ju ej speciellt positivt om det gjorde ont


   
SvaraCitera

what kudhos said


   
SvaraCitera
reben

isola:
Det låter ju ej speciellt positivt om det gjorde ont

gjorde d inte ont första ggn du hade sex lr sjukt


   
SvaraCitera

Det uppskattas om personen gillar att ha analsex men om personen inte gillar det så blir det troligen inget mer intresse för det. Men sånt kan ju alltid diskuteras med personen du vill ha det med. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Det låter ju ej speciellt positivt om det gjorde ont

Den positiva delen kommer efter ett tag enligt min erfarenhet.
Det handlar mest bara om att kunna slappna av helt, så blir det tvärtom.


   
SvaraCitera

Men de ska ju inte göra ont, man ska...förbereda? 
Anyways, har hört om att många tjejer vill prova sånt här med sin pojkvän. Alltså inte på sig själva, men annars kan du bara hålla det för dig själv tills du litar tillräckligt på din partner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SuperFunSize:
Men de ska ju inte göra ont, man ska...förbereda? 

Det beror på. Vissa gillar den smärtsamma delen utav det.
Själv så gillar jag bara att vara undergiven under samlag och lyssna lite extra på vad min partner vill. Det tar ett tag att bli van, men det gör nästan inte alls ont för mig nu. Lite i början, men kroppen blir van och lär sig slappna av.


   
SvaraCitera

Sin egen kropp skall man göra som man vill med. Hittar man någon annan som tycker om samma sak så är det bara bra. Kör på bara!


   
SvaraCitera

Låter jobbigt 


   
SvaraCitera

Första gången kan det vara båda skumt konstigt o göra lite ont. Men man måste ha lite tålamod och när man vant sig och tränat upp tekniken är det helt fantastiskt skönt. Den onda försvinner snabbt och det som var negativt i början omvänds till bara possitivt oavsett om man är kille el tjej. Det bästa är om man låter någon annan knulla dej med dildon i baken.


   
SvaraCitera