Aviseringar
Rensa alla

Program för att spela in video från webcam


Ämnesstartare

Har funderat på att expandera mitt forumande till videoform då mycket går förlorat i konversionen till text osv.
nåväl jag har aldrig gjort något liknande och behöver tips på program att kunna spela in från webcam med, helst gratis


   
Citera

bandicam tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mplayer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fraps funkar ibland 

annars typ camstudio lr hypercam 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du har ett grafikkort från nvidia så ska du ha tillgång till shadowplay. Det är det bästa programmet jag använt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Om du har ett grafikkort från nvidia så ska du ha tillgång till shadowplay. Det är det bästa programmet jag använt.

Vilka är fördelarna? Sett att jag har det men ej testat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Om du har ett grafikkort från nvidia så ska du ha tillgång till shadowplay. Det är det bästa programmet jag använt.

Vilket som helst eller några särskilda? Aldrig hört talas om det fast än jag har (jag ska iaf ha det) ett Nvidia grafikkort. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq: Om du har ett grafikkort från nvidia så ska du ha tillgång till shadowplay. Det är det bästa programmet jag använt.

har radeon någonting så nä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:

Vilket som helst eller några särskilda? Aldrig hört talas om det fast än jag har (jag ska iaf ha det) ett Nvidia grafikkort. 

Du måste ha nvidia experience, du måste också ha ett grafikkort från någon av dessa serier GeForce GTX class GPUs 900, 700, 600m, 900M, 800M, 700M, select 600M Series


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Du måste ha nvidia experience, du måste också ha ett grafikkort från någon av dessa serier GeForce GTX class GPUs 900, 700, 600m, 900M, 800M, 700M, select 600M Series

Min burk som har GeForce GTX 560 Ti stödjer alltså inte det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:

Min burk som har GeForce GTX 560 Ti stödjer alltså inte det..

Nope Ledsen


   
SvaraCitera