Aviseringar
Rensa alla

Project Cannabis


Ämnesstartare

Hej!

Vi är två elever från årskurs 3 på Viktor Rydberg Gymnasium Djursholm som har ett 100p projekt om ungdomars relation och syn på cannabis. Är du mellan 15 - 25 år gammal vore vi enormt tacksamma om du vill ta ca 30 sekunder av din tid och hjälpa oss genom att svara på vår enkät!

Alla svar är självklart anonyma!

http://www.surveymesh.se/s/survey/anon?id=3cbb6150-c0c3-4eb7-9771-21d69f04cbe8

Diskutera gärna frågorna i enkäten i detta forum så vi kan ta del av så många åsikter och erfarenheter som möjligt.

Tack på förhand,
Julia Birke


   
Citera
Ämnesetiketter

staten kartlägger oss[surprised][surprised][surprised]


   
SvaraCitera

95% av alla jag känner har en fet joint som de just nu tänder.


   
SvaraCitera

ProjectCannabis:

Diskutera gärna frågorna i enkäten i detta forum så vi kan ta del av så många åsikter och erfarenheter som möjligt.

Ska jag vara ärlig så:
Alldeles för slutna frågor.
Det är väldigt olika vad konsekvenserna KAN bli. Det kändes som att ni själva tror att det antingen är inget farligt alls, "lagom" eller mycket farligt för alla?

Sen hade det nog varit bättre för er om man kunnat skriva kommentar direkt i undersökningen.


   
SvaraCitera

Jag tycker att det var en bra undersökning, fast ni kanske borde ha specifierat om man menar kroniska skador på psyke/kropp eller om man anser att de går över.


   
SvaraCitera

ja fakkarr uurr....


   
SvaraCitera

Rävpojken:

95% av alla jag känner har en fet joint som de just nu tänder.

Du kanske inte känner så många. [sad]


   
SvaraCitera

Oh no! Jag får inte vara meeed... [cry]

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Du kanske inte känner så många.

minst 20 iaf


   
SvaraCitera

Det är farligt med knark!! Förstår ni inte det. Det kallas dödsknark av en orsak. [shake]


   
SvaraCitera

Rävpojken:

minst 20 iaf

Ah. Det är väl iofs rätt många.


   
SvaraCitera

K Special E GottiGott:

Det är farligt med knark!! Förstår ni inte det. Det kallas dödsknark av en orsak.

Knark gör dig stark. [cool]Dold text: Nä, skoja bara.


   
SvaraCitera
Åtta

Utöver det rävpojken skrivit så saknar jag även val när det gäller vilken sorts konsumtion det handlar om. De fysiska skadeverkningarna när man röker är troligtvis inte desamma som om man äter, t.ex.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Knark gör dig stark.

Hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi uppskattar alla kommentarer och åsikter! Mycket roligt att ta del av vad ni har skrivit. Här är en länk till vårt facebookevent:


   
SvaraCitera