Forumet - Projektarbete!!??

Projektarbete!!??

1737 0 42
Är ju såhär att man ska ha ett projektarbete sista året på gymnasiet och problemet är att jag har ingen blekaste aning om vad det ska handla om :S Känns så jävla jobbigt att det ska komma just nu när man har massor av annat plugg o sånt skit. Nån som har lite idéer? [smile]
Arbeta tillsammans med någon så att ni kan peppa varandra.
Välj något du är intresserad av, då går det lättare.

Svårt att komma med ämnesförslag när du inte skriver vilken linje du går, eftersom projektarbetet oftast ska vara någorlunda kopplat till linjen (fast det är kanske inte så på din skola?)

Spana också in:

I_am:

Okej, ne det blir nog lite väl mycket för sen ska man ju skriva en rapport oxå och det är ju skitmkt som ska va med! :S

mmm fast vi som skrev uppsatser behövde inte göra en rapport eftersom vi ändå skickade in loggbok till vår handledare varannan vecka [smile] men så kanske det inte är på din skola [cute]
enhimmelskdrog:

mmm fast vi som skrev uppsatser behövde inte göra en rapport eftersom vi ändå skickade in loggbok till vår handledare varannan vecka [smile] men så kanske det inte är på din skola [cute]

Vi måste skriva PM/paper, loggbok flera gånger i veckan som vi lämnar in, lämna in slutprodukten och sedan rapporten[tard]
Harpyja:

Vi måste skriva PM/paper, loggbok flera gånger i veckan som vi lämnar in, lämna in slutprodukten och sedan rapporten

jag skickade inte ens loggbok varannan vecka, ibland fick hon en loggbok över 5 veckor på samma gång [blush]
din skola låter lite strängare [n]

Harpyja:

PM/paper

vad är det ens, liksom [tard]
Harpyja:

Det är arbetet man ska skriva innan man gör sin produkt Planen på hur det ska gå till väga, vad man ska göra, hur man ska göra osv.

jahaaa
tror vi kallade det något annat
och jag gjorde inte ens som jag skrev på det typ
för ni skriver väl bara hur ni har tänkt, sen får ni ändra under tidens gång om ni känner att det blir bättre då?
jag gjorde en fotobok om Istanbul (skulle ändå resa dit till hösten så passade på att ta en massa bilder).. kan då säga att den inte var så värst seriös, men lyckades ändå få mvg.

annars har jag klasskompisar som målade en tavla, skrev en saga, gjorde en serietidning, höll i en välgörenhetsföreställning. eller så kan du ju bara skriva ett arbete om någonting, men det rekommenderar jag inte.. om du nu inte gillar sånt. men kan lova att en kille i min klass som skrev om något krig (på över 40 A4-sidor!! + rapporten om arbetet på minst 20 A4) ångrade sig ganska rejält när han såg vad vi andra gjort och ändå fick mvg som honom..