Aviseringar
Rensa alla

Projektarbete!!??


Jag skrev ett 30 sidor långt arbete om knark. Fick mvg. [cool]


   
SvaraCitera

Jag hade planer på att dokumentera cykelvägar osv. i trakterna kring staden jag flyttade till. Skulle ta bilder och skriva information mm, som tillslut kanske skulle bli en broschyr till turister [smile] Men jag hoppade av i 3an så det sket sig [crazy]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

vad är det ens, liksom [tard]

Det är arbetet man ska skriva innan man gör sin produkt[tard] Planen på hur det ska gå till väga, vad man ska göra, hur man ska göra osv.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Det är arbetet man ska skriva innan man gör sin produkt Planen på hur det ska gå till väga, vad man ska göra, hur man ska göra osv.

jahaaa
tror vi kallade det något annat
och jag gjorde inte ens som jag skrev på det typ
för ni skriver väl bara hur ni har tänkt, sen får ni ändra under tidens gång om ni känner att det blir bättre då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gjorde en fotobok om Istanbul (skulle ändå resa dit till hösten så passade på att ta en massa bilder).. kan då säga att den inte var så värst seriös, men lyckades ändå få mvg.

annars har jag klasskompisar som målade en tavla, skrev en saga, gjorde en serietidning, höll i en välgörenhetsföreställning. eller så kan du ju bara skriva ett arbete om någonting, men det rekommenderar jag inte.. om du nu inte gillar sånt. men kan lova att en kille i min klass som skrev om något krig (på över 40 A4-sidor!! + rapporten om arbetet på minst 20 A4) ångrade sig ganska rejält när han såg vad vi andra gjort och ändå fick mvg som honom..


   
SvaraCitera

Skriv en argumenterande uppsats om något du tycker riktigt jävla illa om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Ska skriva en bok. Vet inte vad jag har gett mig in på.

Lol, ambitiöst.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

för ni skriver väl bara hur ni har tänkt, sen får ni ändra under tidens gång om ni känner att det blir bättre då?

Jo men de sa att det var typ det projektet gick ut på, att man kommer att ändra sig och hitta andra lösningar.

Penstrokes:

Lol, ambitiöst.

I know.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Jo men de sa att det var typ det projektet gick ut på, att man kommer att ändra sig och hitta andra lösningar.

jahaaa, så pass. lycka till med boken [party]


   
SvaraCitera

Vilka coola grejer ni har gjort och kommit på, ska ta till mig dom här sakerna och försöka klura ut nåt [wink]


   
SvaraCitera

Gjorde en musikvideo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I_am:

Är ju såhär att man ska ha ett projektarbete sista året på gymnasiet och problemet är att jag har ingen blekaste aning om vad det ska handla om :S Känns så jävla jobbigt att det ska komma just nu när man har massor av annat plugg o sånt skit. Nån som har lite idéer?

Tips är att göra något praktiskt OCH BÖRJA DETTA ÅRET

jag väntade till april, fick reda på att skiten skulle vara klar i maj, fick skriva en 30 sidor uppsats, inte kul

i efterhand hade jag hellre spelat in en film


   
SvaraCitera

Jag har inget annat tips än att börja i tid. Gör inte som hälften av alla 3:or, inkl. mig själv, och gör klart allting sista veckan hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeh snor tråden lite!! nån som har tips på vad man kan göra om man vill göra nåt om språk, typ tyska? om jag vill lära mig mer tyska liksom, går det att sno ihop nåt snyggt projekt av det?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera