Aviseringar
Rensa alla

Propert farväl till er Moderatorer.


Ämnesstartare

Hej Kära Moderatorer,

som ni kanske märker har ni inte fått är propert farväl från mig som Moderator. Väljer att skriva ett öppet brev till er, då jag känner att jag måste få ut mina synpunkter vad de gäller hur jag ser på er. Och de förhoppningar jag hade när jag gick med.

Har vuxit fram en respekt för en del av er, medan andra har valt att ogilla min person. Att vara moderator blev att mer och mer handla om maktpolitik, än att moderera och förbättra forumet. En del attityder och approacher såg jag inte heller som den mest konstruktiva och tar avstånd från dessa.

När jag gick med var ett av mina mål att förbättra debattnivån på de mest kunskapsknutna forumdelarna. Och att splittra de irrationella debatterna, till något konstruktivt. Känner att detta har uppnås, men har inte känt ert stöd. Har inte heller känt många av er vågat vara raka med mig. Hoppas detta öppna brev kan leda till något konstruktivt, att vi kan se bortom all kritik. Kommer som alltid försöka bidra så ungdomar.se blir till det bättre.

v.h

notfallingapart
Mr Brightside
Asha
Daniel
Zack


   
Citera
Åtta

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

som särskrivning!

Tack. [smile]

honolulu:

heeelooo schizo

Kärt barn har många namn heter det va [rolleyes]


   
SvaraCitera
Åtta

Asha:

Att vara moderator blev att mer och mer handla om maktpolitik

Huh? Här måste jag ha missat något. Fast det kanske hänger ihop med att större delen av min ansträngning i modforumet tillägnas att se till att det modereras så lite som möjligt.

Asha:

Har inte heller känt många av er vågat vara raka med mig.

Om vad?

Asha:

Hoppas detta öppna brev kan leda till något konstruktivt, att vi kan se bortom all kritik.

Ditt brev bestod ju i princip bara av "buhu, ingen gillar mig" och kritik. Vi ska alltså ignorera det senare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+1 på exakt allt det åtta sa. Skönt att ha en sekreterare som skriver det jag tänker. så jag bara behöver worda honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Ditt brev bestod ju i princip bara av "buhu, ingen gillar mig" och kritik. Vi ska alltså ignorera det senare?

Hej Åtta, upplever inte att du ogillar mig. Upplever att du är kritisk emot mig. Detta respekterar jag.

Åtta:

Om vad?

Vill inte nämna några namn här, men detta innefattar inte dig.

Åtta:

Huh? Här måste jag ha missat något. Fast det kanske hänger ihop med att större delen av min ansträngning i modforumet tillägnas att se till att det modereras så lite som möjligt.

Igen, upplever inte att du sysslar med detta. Även då du ofta kan vara väldigt kritisk så kan jag sympatisera med din syn på moderering. Vill inte heller ha för mycket moderering, däremot vill jag att man som egenskap av moderator ska kunna leda diskussioner till något konstruktivt. Men det får bli en annan tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill inte vara elak, som VISSA andra är (syftar nog på dig). Men, förstår inte hur du kunde vara mod. Pratar inte om hur du modererade för det har jag ingen aning om.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Förstår, som vanligt, inte vad du vill komma fram till. Du är förvirrande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fight! Fight! Fight!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Vill inte vara elak, som VISSA andra är (syftar nog på dig). Men, förstår inte hur du kunde vara mod. Pratar inte om hur du modererade för det har jag ingen aning om.

Hej Jenny,

först vill jag bara konstatera att du inte är en Moderator, men känner att jag är skyldig dig ett svar. Representerade inte ungdomar.se som moderator när jag gjorde de där uttalandena. Delar fortfarande ej din åsikt, när det gäller de saker vi är oense om. Tycker inte jag borde ha så stor makt över ditt humör, och hoppas verkligen för din egen skull att du kan lära dig hantera det. Respekterar att du har en åsikt emot mig, är bara orolig att ditt beteende inte uppmuntrar konstruktivitet. Vet inte om det är att kräva för mycket, men hoppas att du mognar fort. Uppskattar din goda smak att erkänna dina begränsade kunskaper om mig. Tror och hoppas på dig. Och mig med för den delen [cute]

Lindblom:

Förstår, som vanligt, inte vad du vill komma fram till. Du är förvirrande.

Hej Lindblom,

tack för att du gjorde att försök att förstå mig. Men jag är medveten att de som läser dehär tar åt sig och vet vilka de är jag talar om. Har inte haft förmånen att jobba med dig vid egenskap av mod. Något du bör vara fult medveten om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Vet inte om det är att kräva för mycket, men hoppas att du mognar fort. Uppskattar din goda smak att erkänna dina begränsade kunskaper om mig. Tror och hoppas på dig. Och mig med för den delen

Jag känner att jag vill spy på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ibland är du bara lite för mycket [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tönt [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

t to the roll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

t to the roll

Ursäkta var det meningen att jag skulle förstå den där meningen?


   
SvaraCitera